zenuwen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

zenuwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 14:33

Vandaag (eigenlijk direct, om twee uur), ga ik terug eens wandelen met Heros, ben er al geen held in en zeker niet na de laatste keer, (weet niet hoe ik moet linken). Maar toen was ik eraf gevallen en hij was weggelopen met de politie erachter aan, had hier toen ook een verhaal neergezet, heb echt zenuwen om terug te gaan wandelen, weet dat ik het niet mag hebben, maar heb nog bijna geen enkele prettige ervaring meegemaakt met buitenrijden.. Hopelijk duimen jullie mee voor mij (deze keer plak ik mijn kont aan mijn zadel vast en neem ik iemand mee *LOL* )

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:46

Zou gwoon iemand meenemen die je desnoods beet houdt.

Succes en het lukt je vast wel!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 15:49

je kan ook vragen of 'je begeleider' een halstertouw meeneemt, en die om het bit vastmaakt. zo zit hij/zij je niet in de weg, en kan hij toch ingrijpen, als het niet lukt;)

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 17:46

Jawel, je hebt toch zeker 1 goede buitenritervaring: met Anja, Elke en mij Haha!
Allesinds véél succes OK dan!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:01

Tipje: doe je longeerlijn eraan ipv een halstertouw, dan heb je wat meer te vertellen als je hem dreigt 'kwijt te raken'. En geen dingen doen als je er totaal geen vertrouwen in hebt, neem desnoods iemand mee.
Succes!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 18:14

ben heelhuids terug, met paard en ruiter natuurlijk Lachen we waren met twee gaan wandelen en enkel stap, hij deed niets!! Is zelfs nog nooit zo braaf geweest Verward raar beestje dat ik heb Haha!
Longeerlijn is echt geen optie bij hem, dan doe ik het liever alleen, weg is weg, of je als voor de optie erachter hangt kiest tja dan lukt het wel Knipoog aan de hand is hij nog opgefokter hij draait zich gewoon om en is weg, dan (probeer ik toch) zit ik er liever op

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:22

Ik had begrepen omdat je het over 'wandeling' had, dat je ernaast zou gaan lopen, vandaar de tip longeerlijn, dan heb je net wat meer tijd om je paard om te trekken als hij weg wil spurten, maar zie nu dat je erop zat Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:23

wandelen = vlaams voor buitenrijden Knipoog

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 18:27

sorry, niet altijd even gemakkelijk om het voor iedereen even duidelijk te maken, maar we leren elke dag bij Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 18:46

Ik heb dat idd vaker langs zien komen, maar had niet gezien dat jij uit België kwam Haha!