eindelijk weer gelest...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 23:32

wauw eindelijk weer es les gehad en het ging echt lekker!!! Gister was balen.... Die lieverd van me had ze dag niet... Of juist wel: rennen rennen en nog eens rennen!!! Het enige wat we gister hebben gedaan!!! Wel es wat anders maar fijn was het niet..
hij heb een of andere vage tic ontwikkeld: zodra je je zweep in je andere hand neemt, gaat hij er van door. Maar vandaag gezegd tegen me instructrice en: wauw, heerlijk gereden gewoon!!! Maar 1 keer er vandoor... *LOL*
En voor het eerst een verzamelde draf gereden en ging best goed.. De aanzet tot galop was perfect!! Das ook wel es anders geweest!!
ja en dan de weg naar huis weer he? Ikke en me lieffie spelen voor kerstboom midden in november!!! Haha! heel mooi!!!!
nou eindelijk dus weer es lekker gereden en les gehad enne: ik kan er weer een week tegen aan!!!!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 23:43

Ik mag morgen weer, is ook een tijdje geleden. Zal wel afzien worden! (als in: hard werken) Ze gaat de laatste tijd heel fijn, dus we zullen wel wat dingetjes gaan doen die we allebei moeilijk vinden. Oef, kreun, steun.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 10:16

Nou, die les van mij gister ging wel aardig...als het maar stap en draf bleef... Ik kan haar in de galop gewoon niet normaal meer rijden, dan meent ze dat ze hard moet.... Extreme duivel
Mooi dat je er weer een week tegenaan kunt, dat heb ik ook altijd als ik lekker gereden heb... Maar ja, zie dat gevoel maar eens vast te houden. Lastig is dat, die nieuwe tic van je paardje. Frusty