boy ik zal je missen :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

boy ik zal je missen :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:03

het kan , mag en is niet waar Huilen

Ik kwam op de manege en nicole kwam naar mij toegerend , het eerste wat je zei was

,,je gaat het echt niet geloven wat ik nu zeg"ik:,,nou dan" vandaag is de enerlaatste les volgende week gaat DE MANEGE SLUITEN!!!!!"

ik stond daar echt helemaal te shaken , en dan was boy ook nog bezet dus toen ben ik huilend naar de WC gelopen , en ik reed die les op Marie

tis zo onvoorstelbaar hoe het zou zijn , zonder "van Dorsten" niet meer die rommelige stallen , niet meer me vertrouwde paardjes , niet meer mijn "vrienden"en zelfs mijn beste vriend , Boy

ik ga morgen zo snel mogelijk naar de manege zodat ik mijn allerlaatste ritje op die manege op boy kan rijden

het ging een tijdje slecht nadat een poos goed ging (hij zat te bokken etc.) en nu gaat het weer goed , gaat de manege vervroegd weg Verdrietig Huilen

voor goed , en altijd , Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig ik zit dit nu echt metg een brok in mijn keelte typen , dit kan toch gewoon NIET WAAR zijn , ik ken hem a 3 jaar

mijn eerste les heb ik erop gereden , en mijn laatste Verdrietig ik ga nu een foto van hem laten uitvergroten Ach gut Lovers

dag boy
een weg naar de toekomst
maar geen toekomst met jou
want het afscheid nadert gauw
ik vraag me af , heb ik dit wel verdiend
eerst mijn beste vriendin , en nu mijn beste vriend
dag lieve boy met je lieve snoet
dag dag , het ga je goed Verdrietig
[/b][/i]

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:16

Aaah ik weet hoe je je voelt ik heb het ook gehad ben mijn liefde kwijt Huilen maar ik heb zen naambordje en allemaal foto;s van m en ooit, ooit zal ik hem terug vinden en niet meer alleen laten!

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:23

Heel veel sterkte... het is echt k*t dat je het ook pas zo laat hoort van de manege

Probeer in ieder geval zo veel mogelijk foto's etc van je lieveling te maken en nogmaals:

Ach gut sterkte Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 20:57

mjzsh ik had me er al helemaal op voorbereid dat ie in maart weg zou gaan , had nog een paar leuke dingen in gedachte , en dan nu dit , zo definitief en zo snel , zo vertrouwd waar ik al mijn vrije tijd doorbracht , ik zal het egt missen Verdrietig

Wieske_S

Berichten: 829
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:11

Wat rot voor je zeg, ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent Scheve mond

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:14

Mizz_mol schreef:
Aaah ik weet hoe je je voelt ik heb het ook gehad ben mijn liefde kwijt Huilen maar ik heb zen naambordje en allemaal foto;s van m en ooit, ooit zal ik hem terug vinden en niet meer alleen laten!


ik leef ook met jullie mee, ik moet ilet ook missen ik weet haast niks van hem, heb alleen wat foto's en fantastische herinneringen aan hem Huilen

nog veel sterkte Ach gut , ze zeggen dat het snel slijt maar het slijt niet snel ik loop soms nog tranen met tuiten te huilen om ilet, als hij van mij was had ik hem nooit weggedaan

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:19

Jeetje wat erg zeg !!
Nou hopen dat je morgen nog lekker kunt rijden op hem !!

iig heel veel sterkte Ach gut

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:15

heel veel sterkte morgen....het zal nbest een moeilijke dag worden, misschien kun je nog een leuke herinnering van boy meenemen?

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:18

Wat vervelend dat ze dat zo laat laten weten!
Weet je ook wat er met de manegepaarden en pony's gaat gebeuren?
Word het bedrijf over genomen misschien?
Ik zou morgen maar een fototoestel meenemen en nog snel wat mooie plaatjes van je lieverd schieten!
Sterkte ermee
Lundi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:41

neej volgende week is de laatste dag dus heb nog een week de tijd kan dus nog een hele week naar de manege toe gaan , boy wordt hierna een pension-pony en komt bij een manege te staan die mij niet zo leuk lijkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:42

Citaat:
ik ga morgen zo snel mogelijk naar de manege zodat ik mijn allerlaatste ritje op die manege op boy kan rijden


hiermee bedoel ik dat ik hem in kan schrijven voor de week daarna wat mijn allerlaatste ritje wordt Verdrietig

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 23:52

Kan je hem niet kopen meestal gaan de pony's voor een koopje de deur uit!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 23:58

ja maar ze zijn al weg
sorry maar ik heb t net nog aan Bianca gevraagd Rens maar hij was echt weg.Ze weet niet aan wie.Naja ik zal morgen "goeie" foto's proberen te maken,{als Boy wel blijft staan}.
Idd *** dat de manege weg gaat....ik rijd daar nu 8 1/2 jaar,daarvoor stond mijn moeder er al met ons vorige paard.En het is bij ons om de hoek,2 min. lopen.....maarja sterkte he Rens en kzie je morgen Knipoog

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 08:54

jeeh dat is balen......weet je ok niet waar de pony`s heen gaan want mischien kan je ze af en toe nog even opzoeken met toestemming van de nieuwe eigenaars (als ze niet naar de slacht gaan...... )
heel veel sterkte iniedergeval.....

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:10

Verdrietig Verdrietig Huilen
De manege waar ik 8 a 9 jaar lang heb gelopen en heb leren rijden gaat voorgoed weg Huilen wanneer word ie gesloopd eigenlijk???

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:16

Zo wat rot voor je hoor!!!!

Heel veel sterkte. En geniet van je laatste ritje op Boy!!!!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:45

wat vervelend voor je zeg
Waarom gaat ie eignelijk sluiten ?
Ik kan me voorstellen dat je boy verselijk gaat missen
Heel veel sterkte

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:11

Ik zal hier wel even antwoord op geven mickydo: de manege bestaat al zo vreselijk lang! Niet banketstaaf bedoeld maar je zou bijna zeggen dat het daar in elkaar zakt! En de manege word gesloopd en dan worden er huizen gebouwd!

Heel veel sterkte Renske... Ach gut ik weet wat je voelt want Boy is ook altijd en dat zal hij ook altijd blijven mijn lieveling van manege van Dorsten!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 12:14

heh wat vervelend voor je... :/

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:01

Wat ongeloofelijk vervelend voor je..
Misschien is het een idee om op de laatste dag een plukje manen van hem af te knippen en die dan te bewaren bij alle dingentjes van hem, zo blijft hij altijd beetje bij je... (heb ik ook gedaan met mijn pony die overleden is). Veel heel sterkte met je laatste rit Ach gut

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:55

heej Margon de manege lessen stoppen 1 februari en dan mogen wij (pension)nog een maand blijven staan.En dan gaatie sluiten. Verdrietig Maar wij hebben nog geen stal Bloos! naja we zijn bezig maar anders moet ze naar Anita Schijnheilig En ik geef toe Boy is nog echt de beste manege pony,en Patries maar voor de rest kan Boy nog het meest.Dressuur,springen,hij stopt ook nooit echt op een wedstrijd ook niet alstie moe is (marie en baron doen dat wel he Knipoog )Met andere woorden het is een van de weinige die nooit iemand laat zitten,echt een trouwe pony.Nou Renske vanmiddag nog ff foto's maken he,ik zal proberen een beetje mooie te maken van jou op Boy *LOL* aah t komt wel goed OK dan! .

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:42

xXdaphneXx schreef:
jeeh dat is balen......weet je ok niet waar de pony`s heen gaan want mischien kan je ze af en toe nog even opzoeken met toestemming van de nieuwe eigenaars (als ze niet naar de slacht gaan...... )
heel veel sterkte iniedergeval.....

nou eerst zouden ze naar het bedrijf gaan wat ook een aantal paarden over zou nemen(moet nog gebouwd)maar dat gaat niet door, omdat heel veel mensen die op de manege rijden de paarden en pony's gekocht hebben.En Boy wordt dus ook verkocht.Hij gaat naar de manege van de gene die nu ponylessen op de manege geeft(ze begint nu zelf een manege).Maar dan wel als pension zeg maar.En daar is Renske (net als ik Knipoog ) niet zo enthousiast over(die manege-eigenaren).Dus als ze daar al zou gaan rijden (om Boy te kunnen zien) zou dat waarschijnlijk nog moeilijk zijn als die mensen niet lief voor hem zijn ofzo,of gewoon al het feit dat ze er elke keer mee geconfronteerd wordt dat ze hem niet meer kan rijden,verzorgen enz.Dus daarom kan ze mischien beter in het weekend ofzo komen kijken,dan dat moeten aanzien.Maarja ik snap echt wel dat het moeilijk is...Je kan altijd aan die mensen vragen of je kan helpen verzorgen of poetsen....maarja dat zullen er vast wel meer doen. Scheve mond

MAAR ECHT HEEL VEEL STERKTE
ik ga nu naarde manege kunnen we nog heeel veel foto's maken. Knipoog

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:57

goh meis wat rot voor je Boos!

onze manege is niet gesloten maar wel zijn alle stallen afgebroken, zijn er nieuwe gekomen, zijn alle manege pony's en paarden verkocht en ging bijna iederee weg (o.a. ik)
k ben toen ook heel veel lievelingen kwijtgeraakt waaronder mijn 2 voriuge lease pony's popcprn en cherif Boos!...
k wens je veel sterkte

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 17:59

sorry dat waren de verkeerde smilys :S

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:01

banketstaaf voor je zeg, kan me voorstellen dat het na 8,5 jaar een vertoruwd lplekje voor je is geworden. En balen natuurlijk dat je je lieveling niet kan kopen.