boy ik zal je missen :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 23:58

ja maar ze zijn al weg
sorry maar ik heb t net nog aan Bianca gevraagd Rens maar hij was echt weg.Ze weet niet aan wie.Naja ik zal morgen "goeie" foto's proberen te maken,{als Boy wel blijft staan}.
Idd *** dat de manege weg gaat....ik rijd daar nu 8 1/2 jaar,daarvoor stond mijn moeder er al met ons vorige paard.En het is bij ons om de hoek,2 min. lopen.....maarja sterkte he Rens en kzie je morgen Knipoog

how sweet can it be to be loved by you


moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 13:55

heej Margon de manege lessen stoppen 1 februari en dan mogen wij (pension)nog een maand blijven staan.En dan gaatie sluiten. Verdrietig Maar wij hebben nog geen stal Bloos! naja we zijn bezig maar anders moet ze naar Anita Schijnheilig En ik geef toe Boy is nog echt de beste manege pony,en Patries maar voor de rest kan Boy nog het meest.Dressuur,springen,hij stopt ook nooit echt op een wedstrijd ook niet alstie moe is (marie en baron doen dat wel he Knipoog )Met andere woorden het is een van de weinige die nooit iemand laat zitten,echt een trouwe pony.Nou Renske vanmiddag nog ff foto's maken he,ik zal proberen een beetje mooie te maken van jou op Boy *LOL* aah t komt wel goed OK dan! .

how sweet can it be to be loved by you

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:42

xXdaphneXx schreef:
jeeh dat is balen......weet je ok niet waar de pony`s heen gaan want mischien kan je ze af en toe nog even opzoeken met toestemming van de nieuwe eigenaars (als ze niet naar de slacht gaan...... )
heel veel sterkte iniedergeval.....

nou eerst zouden ze naar het bedrijf gaan wat ook een aantal paarden over zou nemen(moet nog gebouwd)maar dat gaat niet door, omdat heel veel mensen die op de manege rijden de paarden en pony's gekocht hebben.En Boy wordt dus ook verkocht.Hij gaat naar de manege van de gene die nu ponylessen op de manege geeft(ze begint nu zelf een manege).Maar dan wel als pension zeg maar.En daar is Renske (net als ik Knipoog ) niet zo enthousiast over(die manege-eigenaren).Dus als ze daar al zou gaan rijden (om Boy te kunnen zien) zou dat waarschijnlijk nog moeilijk zijn als die mensen niet lief voor hem zijn ofzo,of gewoon al het feit dat ze er elke keer mee geconfronteerd wordt dat ze hem niet meer kan rijden,verzorgen enz.Dus daarom kan ze mischien beter in het weekend ofzo komen kijken,dan dat moeten aanzien.Maarja ik snap echt wel dat het moeilijk is...Je kan altijd aan die mensen vragen of je kan helpen verzorgen of poetsen....maarja dat zullen er vast wel meer doen. Scheve mond

MAAR ECHT HEEL VEEL STERKTE
ik ga nu naarde manege kunnen we nog heeel veel foto's maken. Knipoog

how sweet can it be to be loved by you

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:23

kmoest nog even inkomen Schijnheilig maar er zitten geloof ik wel een paar goeie bij Knipoog hij houdt ook z'n hoofd niet echt stil,echt moeilijk om precies op t goeie moment te drukken.Volgende week weer he *LOL* ahja nu ik erover nadenk rijd ik er 8.5 jaar,daarvoor mocht ik alleen op het paard van mijn moeder zitten omdat ik te klein was voor in de lessen.Dus ik loop er nu bijna 10/12 jaar,en dan de zondaagse uitstapjes naar de manege meegerekent 13 jaar. Bloos! Vooral klote dat ik er 2 min.lopen vandaan woon,dus zelfs als we de hond uitlaten gaan we meestal naar de manege. Verdrietig

how sweet can it be to be loved by you

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 20:26

Miss_Petit schreef:
Waar ik benieuwd naar ben, wat gebeurd er met Smokey?

volgens mij istie ookal weg...denk t wel want hijs zoow leif Lovers maar het kan zijn dattie naar vd Arend(bedrijf dat pony's eigenlijk zou overnemen)of mischien naar de manege van Ellen(nu instructrice op manege).Maar er zijn genoeg mensen die hem willen hebben. Knipoog

how sweet can it be to be loved by you

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:05

Kijk zo'n lieve foto van Smookey,voor jou miss petit Knipoog heeft Renske(boygirl) gister gemaakt.
Afbeelding

how sweet can it be to be loved by you

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:47

heej Margon weetje hoelang jij niet op de manege bent geweest Tong uitsteken Bianca heeft hem al wel gewassen hoor maar nu ist te koud.En Smookey is mischien dik,maar dat komt omdattie gewoon veel te eten krijgt.

how sweet can it be to be loved by you

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:50

Miss_Petit"]
[quote="Margon schreef:
Sinds dat jij hem geloof ik met zilver shampoo hebt gewassen!


Das 2 jaar geleden Scheve mond
[/quote]

zo erg zijn ze nou ook weer niet bij ons hoor Bloos Smookey gaat gewoon steeds liggen rollen in z'n stal,die dan smorgens vroeg al gemest is. Knipoog

how sweet can it be to be loved by you


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Cjuan, Isa_Sofie, M1994, pol013 en 149 bezoekers