ben er beetje drietig over

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 21:59

Tja,ik heb het best vaak meegemaakt,een oude manegepony,die het werk niet meer aankon,werd naar de sl8 gebr8 Verdrietig het beesje heeft zijn hele leven voor de manege gewerkt,om daarna "gedumpt" te worden.Ook een beste vriendin van me,haar paardje werdt oud,ze kon er nix meer mee,en toen heeft ze hem verkocht Scheve mond\ een paardje dat z'n hele leven voor je heeft gewerkt,een paardje dat z'n hele leven voor je heeft klaargestaan,moet maar even plaatsmaken voor een nieuwe (manege/eigen) pony...Soms kan ik me daar kwaad om maken,en ik kan het vaak helemaal niet begrijpen.Ik weet niet wat jullie ervan denken,maar als Sun oud en versleten is,blijft ze bij mij,met de juiste verzorging en liefde die ze verdiend. *shalane heeft nu tranen in haar ogen* Verdrietig als dank voor wat je lieve paard voor me heeft gedaan,in al die fijne tijden die je met haar had,bied je haar toch een fijne plaats,een fijne verzorging,en veel liefde Verward Als dank,en als respect?

=Nathalie,dit is in het ALGEMEEN,dus niet alleen naar jou=


Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 22:31

ik zeg toch nie dat je robin sl8?

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 14:52

tsss,ik zeg toch,in het algemeen,niet tegen robin alleen? Boos! maargoed,i.m.o mogen de manegeeigenaren wel een weilandje vrijmaken voor hun oude pony's en zo de tijd nemen om ze weg te doen naar een goed baasje.I.p.v naar de sl8 te brengen Verdrietig

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-11-01 15:50

Pinkygirl,ik vind jou helemaal OK! Zo ben ik dus ook,
kijk: rijden,OK,leuk! Maar mijn paard moet er ook plezier van hebben Tong uitsteken ik ben niet zo'n wedstrijdtype,ik kan wedstrijden me nog geeneens veroorloven...omdat de club vrij ver weg is,en je met de trailer moet.Ik ben de ideale recreatieruiter.Mijn motto: als mijn paard het fijn vind,vind ik het ook! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, MyWishMax en 112 bezoekers