boy ik zal je missen :'(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

boy ik zal je missen :'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:03

het kan , mag en is niet waar Huilen

Ik kwam op de manege en nicole kwam naar mij toegerend , het eerste wat je zei was

,,je gaat het echt niet geloven wat ik nu zeg"ik:,,nou dan" vandaag is de enerlaatste les volgende week gaat DE MANEGE SLUITEN!!!!!"

ik stond daar echt helemaal te shaken , en dan was boy ook nog bezet dus toen ben ik huilend naar de WC gelopen , en ik reed die les op Marie

tis zo onvoorstelbaar hoe het zou zijn , zonder "van Dorsten" niet meer die rommelige stallen , niet meer me vertrouwde paardjes , niet meer mijn "vrienden"en zelfs mijn beste vriend , Boy

ik ga morgen zo snel mogelijk naar de manege zodat ik mijn allerlaatste ritje op die manege op boy kan rijden

het ging een tijdje slecht nadat een poos goed ging (hij zat te bokken etc.) en nu gaat het weer goed , gaat de manege vervroegd weg Verdrietig Huilen

voor goed , en altijd , Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig Verdrietig ik zit dit nu echt metg een brok in mijn keelte typen , dit kan toch gewoon NIET WAAR zijn , ik ken hem a 3 jaar

mijn eerste les heb ik erop gereden , en mijn laatste Verdrietig ik ga nu een foto van hem laten uitvergroten Ach gut Lovers

dag boy
een weg naar de toekomst
maar geen toekomst met jou
want het afscheid nadert gauw
ik vraag me af , heb ik dit wel verdiend
eerst mijn beste vriendin , en nu mijn beste vriend
dag lieve boy met je lieve snoet
dag dag , het ga je goed Verdrietig
[/b][/i]


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:57

mjzsh ik had me er al helemaal op voorbereid dat ie in maart weg zou gaan , had nog een paar leuke dingen in gedachte , en dan nu dit , zo definitief en zo snel , zo vertrouwd waar ik al mijn vrije tijd doorbracht , ik zal het egt missen Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:41

neej volgende week is de laatste dag dus heb nog een week de tijd kan dus nog een hele week naar de manege toe gaan , boy wordt hierna een pension-pony en komt bij een manege te staan die mij niet zo leuk lijkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:42

Citaat:
ik ga morgen zo snel mogelijk naar de manege zodat ik mijn allerlaatste ritje op die manege op boy kan rijden


hiermee bedoel ik dat ik hem in kan schrijven voor de week daarna wat mijn allerlaatste ritje wordt Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 18:51

neej ik zit er nu 3 jaar Verdrietig maar het blijft evengoed heel erg Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:04

jep moowsy heeft ernet op de manege wat foto's geschoten , alleen de batterijen zijn op nu moet ik w88 tot die het doen en dan klan ik ze pas bekijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 19:24

jah , mijn batterij moet opladen (wat een pokke baterijen zeg!) anders kan die de fotos niet op de computer openen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maxie, onpaard en 32 bezoekers