pony verkocht

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 19:38

Toen ik vorig jaar op stal kwam, met mijn connemara, de eerste dag dus, hè.
Stond er nog een connemara. Leuk beestje maar had toen last van trauma's enzo, weet niet meer precies waardoor maar was bang van andere pony's. Hij had altijd echt hele korte gangen waardoor de meeste zeiden dat ze met hem gewoon niet hoger kwamen dan de L. Ik vond het super dat er nog een connemara op stal stond, zie je immers niet zo vaak. Ze vertelde dat ze altijd connemara's gehad hebben enzo, en ook nooit over zouden gaan naar een ander ras.
Nu had dat meisje les van een vrouw die echt super kan rijden, is concurentie geweest van Anky v. Grunsven. Nu zei dat meisje dus tegen een ander meisje van stal zoiets als 'Ja ik krijg les van haar, dus ik heb tenminste talent, jij niet.' bah, om te kotsen gewoon! Misselijk Nu stond de pony dus te koop. Een pony die niks kent, 3 winstpunten in de B, maar kan dus waarschijnlijk niet verder komen dan de L. De reden van de verkoop?? Ze hadden in de Paard & Sport iets gelezen over het Z dressuur en ze wilde nu zo snel mogelijk in het Z komen, en dat zou toch niet lukken met haar pony. Dat meisje is 11 !!!!! Verward Frusty Frusty Frusty Frusty
De pony stond 2 dagen in de paard & sport en was meteen verkocht voor 5500.- Scheve mond\ nu komt er morgen avond een nieuwe pony. Dus ik vraag, oh, leuk, weer een connemara? Nee, een NRPS!! Verward
Bahh ik moest dit ff kwijt hoor.. Misselijk die prestatiedruk is bij dat meisje zo groot. Dat doe je een meisje van 11 toch niet aan?? Scheve mond\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 19:46

Vaak zijn het de ouders die de kinderen zo vreselijk pushen. Omdat ze alleen maar bezig zijn met het rijden komen ze bijna nie tin contact met leeftijdgenootjes. Daardoor groeien ze later vaak uit tot volwassenen met een gebrek aan sociale vaardigheden.
Probeer er gewoon boven te staan, eigenlijk is dat meisje heel erg zielig.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 19:57

Even over Connemara's: die doen het hartstikke goed in het SGW. De laatste 10 jaar hebben er een boel voor het Nederlandse ponyteam op het EK gereden. In Ierland springen ze in het wild uit zichzelf al heel graag, van jongs af aan over muurtjes enzo. Het beroemde springpaard Milton (die schimmel) had ook een flink percentage Connemara-bloed door z'n aderen lopen.

Maar idd, dat soort mensen zoals jij beschrijft, daar ga ik ook van over m'n nek. Ik zal maar niet weer beginnen over die familie bij m'n zusje op de club, met die twee dochtertjes die gemiddeld 3 maanden met een pony doen omdat ze ook z.s.m. in het nationale team willen zitten. Of nee, niet zij, maar hun ouders willen dat. Bah. Boos!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden?</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-11-14 18:58 ]</font>

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 20:13

Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Is het enige wat ik eigenlijk te zeggen heb, echt erg.... STOM GEWOON!
Doe je dat kind toch niet aan...
Zal ze spijt van krijgen!
Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 20:56

Gadverdamme, een kind van elf? Nou dat vind ik dus niet normaal van die ouders!
Maare, ff een vraagje tussen door, hebben jullie een foto van een connemara?? Ik weet ff niet meer hoe ze eruit zien!! (Sorry....)

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 20:59

[img]../upload/32/robinindebak.jpg[/img]
[img]../upload/32/robin_buiten.jpg[/img]
[img]../upload/32/robin_huh.jpg[/img]

dat was die van mij (hierboven, staat tevens te koop...)

[img]../upload/32/connemara2.jpg[/img]
en hier nog een goedgekeurde connemarahengst.

_________________
<FONT COLOR="blue">[Quote shanaia] Ik wil Nathalie als me kleine lieve zusje </FONT>
<FONT COLOR="red">Robin, ik hou van je!</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nathalie op 2001-11-14 20:00 ]</font>

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 21:06

OOOOOOH, ja nu weet ik het weer. Leuke paardjes zeg! En die bovenste zijn van jouw paard? Waarom is hij te koop? Ik vind haar/hem er wel leuk uitzien!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 16:08

Aaah, wat een zielig meisje zeg! Frusty Nouja, dat moeten ze ook zelf weten, maar ze zijn wel heel dom bezig! Misselijk

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-01 16:59

En nu het leuke, ik gister dus naar stal gegaan, had les, en was eerst in de bak gaan kijken want ze zou met die nieuwe pony meteen de ponyclubles mee gaan rijden. Maar ik zie geen pony Schijnheilig was hij met de klinische keuring afgekeurd. Schijnheilig

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 17:02

Waha, goed voor haar!
Ze moet altijd laag beginnen, je kan nooit ineens naar de Z overspringen!!
De pony kan het wel, maar jijzelf niet!!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-01 20:07

Citaat:
Maar ik zie geen pony Schijnheilig was hij met de klinische keuring afgekeurd. Schijnheilig



*LOL* *LOL* *LOL*
Waha, das grappig! Haha! Lips are sealed

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 09:42

Ellen ik weet niet of jij dat meisje kent, je moet altijd tegen haar rijden. Je moet me maar PB'en als je haar naam + die van die connemara wil weten.