Ik had op beter nieuws gehoopt...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Ik had op beter nieuws gehoopt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 18:47

hoihoi,

Ik moest vandaag weer terug om de hechtingen eruit te laten halen en om te kijken of me botjes goed zaten. (heb 2 weken geleden een operatie gehad toen zijn me schroeven uit me voet gegaan) Dus wij met de dokter praten zegt ie je mag hem nu 8 weken voor 50% belasten en dus niet paardrijden. Maar daar had ik het al heel moeilijk mee(ik zit al bijna 6 maanden) Dus zegt ie ok als het over 4 weken nogsteeds zo goed gaat mag je heel voorzichtig op je paard klimmen. Toen ging die even voelen gien die me voet buigen maar het deed allemaal geen pijn vond ie wel vreemd want het zat dus goed vast OK dan! . Maar over 8 weken kan die met zekerheid zeggen of alles goed is. Zo niet moet ik weer geopereerd en worden me botjes weer gebroken en er schroeven in gedaan voor heel me leven. Ik had dus gehoopt dat ik van de week wel weer op me paard mocht maar nee nog even geduld ik heb me wel alvast ingeschreven voor de wedstrijden in Mei in rozenburg.

Ik moest het even kwijt

Groetjes Amanda

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:50

ik hoop dat je die wedstrijden mag meemaken!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:50

Dat is balen zeg.. maarja.. nog eventjes volhouden en dan heb je weer een goed voetje

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 18:54

Hoi Amanda,

Dat is geen pretje wat je hebt want ik heb dan een maand of 3 of 4 een ongeluk gehad met mijn paard en toen moest ik ook geopereert worden en toen hebben ze mijn rechter pols 2 pinnen in moeten doen.
Ze zeiden tegen mij ook van ach het gaat de goeie kant op en toen ik later weer terug ging voor controle bleek dat er een pinnetje uit moest worden getrokken omdat ik er veel pijn door kreeg omdat die door het vel wou steken...en even later na een week of 2/3 ging de 2 de pin erook uit...het is maar goed ook anders had ik er nog last van.
Dat wil niet zeggen dat ik er nu helemaal van af ben want ik hoef nu niet meer naar het ziekenhuis, maar ik heb nog wel problemen met mijn pols dat ik geen zware dingen kan doen en bijvoorbeeld ik kan nu wel weer rijden maar ik moet geen super de lux sterk paard hebben want daar heb ik geen kracht meer voor.

Maar ik hoop voor je meis dat het snel overgaat en dat je het gemitter niet meer hebt want het duurt dan verrekte lang als je zelf niet eens op het paard kan stappen door blessures of problemen.
Waarneer is je wedstrijd dan?

Groetjes [***]

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:07

wel luisteren he?
Wees niet zo stom als ik was (en ben) want dan duurt het nog veel langer.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 19:09

Jeetje dat is balen zeg. Gaat je voet eindelijk uit het gips en kan het rustig aan verder genezen en dan hoor je dat je nog niet mag rijden!

Idd wat Zonnebloem al zegt, wel luisteren he want anders meot je nog langer wachten..

In ieder geval veel sterkte en dat je over 4 weken weer een beetje mag gaan beginnen OK dan!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 19:12

animals schreef:
Hoi Amanda,

Dat is geen pretje wat je hebt want ik heb dan een maand of 3 of 4 een ongeluk gehad met mijn paard en toen moest ik ook geopereert worden en toen hebben ze mijn rechter pols 2 pinnen in moeten doen.
Ze zeiden tegen mij ook van ach het gaat de goeie kant op en toen ik later weer terug ging voor controle bleek dat er een pinnetje uit moest worden getrokken omdat ik er veel pijn door kreeg omdat die door het vel wou steken...en even later na een week of 2/3 ging de 2 de pin erook uit...het is maar goed ook anders had ik er nog last van.
Dat wil niet zeggen dat ik er nu helemaal van af ben want ik hoef nu niet meer naar het ziekenhuis, maar ik heb nog wel problemen met mijn pols dat ik geen zware dingen kan doen en bijvoorbeeld ik kan nu wel weer rijden maar ik moet geen super de lux sterk paard hebben want daar heb ik geen kracht meer voor.

Maar ik hoop voor je meis dat het snel overgaat en dat je het gemitter niet meer hebt want het duurt dan verrekte lang als je zelf niet eens op het paard kan stappen door blessures of problemen.
Waarneer is je wedstrijd dan?

Groetjes [***]


Ik heb 23 mei wedstrijd en 6 juni en 29 augustus in rozenburg

Ja ik ga nu ook echt heel voorzichtig doen want zo vind ik het het niet leuk

Duhelo

Berichten: 28547
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:57

ik zou gewoon de eerste 6-8 weken niet op je paard klimmen, hoe langer je wacht hoe beter het geneest, want als je nu gaat overbelasten kan het weer erger worden
veel succesen als je toch meedoet aan die wedstrijd hoop ik dat je goede punten krijgt *LOL*

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 01:52

Ik wens je alles wat wenselijk is dat alles goed te geneest en goed is genezen.

Ik weet niet welke voet (linker of rechter) maar zou het niet wat zijn om je paardje te leren stil te staan bij een op- en afstap hulp, zodat je gemakkelijker op en af kan stappen zonder extra- of overbelasting?
Bij een hek, wegwijzerpaddestoel, afrastering, stoel, hoge stoeprand, en weet ik wat.
Heb je gelijk weer wat om je tijd te doden Haha!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 11:47

Owww, wat jammer zeg. Echt heel stoer dat je het volhoud zo lang, zonder rijden! Zou ik echt niet kunnen hoor, maar ja, je kan niet anders... Verward Succes en hopelijk voor jou mag je gauw weer rijden Lachen