Wat heb je toch een ROTvolk!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:45

Euh, ik begrijp dit topic niet zo goed. Zelf heb ik geen kinderen en zit er ook niet echt op te wachten, maar ik begrijp met de beste wil van de wereld niet waar het hier om gaat. Ok, ik ben het er volkomen mee eens dat je geen dier in huis neemt als je er niet genoeg tijd voor hebt. Meteen ook de voornaamste reden waarom ik geen eigen paard heb. Maar wat die baby betreft... wees eens even realistisch... heel veel mensen zijn verplicht om met beide partners uit werken te gaan. Zowel mijn vriend als ik hebben een full time job, hoe zouden we onze huur en ons eten anders moeten betalen? Ik zou maar al te graag 4/5 ofzo werken, iedere week een dag vakantie, lijkt zalig, maar dat is gewoon niet te doen. Eerst en vooral financieel niet maar ook omdat werkgevers daar zeer weigerachtig tegenover staan (ter illustratie: het is me bij sollicitatiegesprekken verschillende keren gevraagd dat ik toch niet na een tijd van plan was om 4/5 te gaan werken, “naar zo’n mensen waren ze niet op zoek”). Dus ik zou nooit kinderen mogen nemen? Dat is toch de realiteit, mensen nemen kinderen, kunnen enkele maanden van hun zwangerschapsverlof genieten, maar dan is het terug werken geblazen. Ik zie dat heel veel in mijn omgeving. Dat is toch niet omdat dat slechte ouders zijn? Ze hebben geen andere keuze en proberen er het beste van te maken.


Eilandje

Berichten: 2823
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:50

Desiree schreef:
joh, als je leest op het hondenforum... er zijn daar veel "hondenliefhebbers" in hun wiek geschoten door mijn woorden. Ze vinden zichzelf niet egoistisch terwijl ze 8 uur per dag werken en hun hond de hele dag alleen zit. Moet kunnen. vinden ze.


Dus die mensen die verplicht zijn om full time te werken mogen volgens jou niks anders doen dan werken? Ze zijn missch gepassioneerd door honden, ze zijn er 's avonds en tijdens de weekends misschien de beste baasjes voor, maar volgens jou mogen ze geen hond en mogen ze 's avonds na hun werk niks anders meer doen dan wat tv-kijken of wat? En ondertussen maar belastingen afdragen aan zij die niet voltijds werken Boos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Moonlight17, rien10, Schrompeltje, sterregoud, tienus63, Vagabondo, vilheide en 20 bezoekers