Ik mis het wedstrijd rijden snik

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 14:54

Nu Muts dood is en Meis naar Spanje heb ik op dit moment en de komende paar jaar even geen paardje om leuk mee wedstrijden te rijden. Huilen Ik mis het dus echt. Met El Roy kan ik nog lang niet starten en ik wil hem ook ruim de tijd geven om lekker te groeien enzo, maar dat betekend toch een tijdje niet rijden.

Toen ik zondag bij de ZH was voor de wedstrijd van Pris ging het weer zo kriebelen en daarna maandag nog even op super Leysander gereden van Pris toen had ik em weer helemaal zitten hoor.

Ik zit er toch aan te denken een paardje te kopen of uit te brengen ofzo. Ik heb er best de tijd voor.

Ik moest het even kwijt.

Huilen Huilen Huilen

groetjes Merilyn

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 14:57

JAAAAAAAA doen merilyn al is het maar voor een jaar ?? Schimmel misschien als hij weer goed is ???
Als je ergens gaat kijken IK GA MEE.

Kan heel goed begrijpen dat je het mist als je altijd wel fanatiek hebt gereden. Maar rekenen maar jouw tijd komt nog Lovers .

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 15:03

Hoezo heb je Meis dan niet gehouden?> De reden van verkoop was toch dat je geen tijd had ? Verward

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 15:08

De grootste reden dat ik meis heb weggedaan is dat ik er toen geen tijd voor had. Ik heb nu een vaste baan en ben altijd vrij op woensdag. Ik geef alleen op ma en wo avond de hele avond les en op donderdag heel laat 1 uurtje. Meis kwam heel veel te kort in gangen dus was niet geschikt voor de dressuursport.

Op maandag avond na dus heb ik wel tijd.

greetz

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 15:45

waarom niet een paardje starten voor iemand anders?
heb je verder ook geen verplichtingen, alleenb maar rijden starten?!
(beetje cru gezegd natuurlijk, maar je begrijpt wel wat ik bedoel toch?)

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 15:55

je kan opz oek naar een bijrijdpaardje, volgens mij zag ik bij hippics.net dat iemand in nieuwegein een bijrijdster zocht, bij advertenties en dan bijrijders ofsu,w eet enit of dta nou een paard was of neit.

Ik zie er ook steeds meer naar uit omw edstrijdent e gaan rijden, rijd nu 9 jaar en heb nog nooit een paardje uitgebracht en hebe r nu ongelovelijk zin in.
Misschien dat het emt Bonanza lukt, hopen maar.

ennuh suc6 met zoeken!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 16:52

Klopt het betreft een Fries ik zag de advertentie ook op Marktplaats. Ik denk alleen dat dit niet helemaal is wat Merilyn zoekt. Het liefst heeft ze iets voor haarzelf.

Ze reed Leys erg leuk hoor en hij was heeel braaf Haha! .

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 21:28

Hahaha ik ken Joyce al jaren en zij heeft net een nieuw paardje gekocht een bonte en nu zoekt zze een nieuwe ruiter voor haar verzorg friesje.

Ik wil heel graag een paard voor een ander uitbrengen maar geen bijrijdpaard. Liever iemand die een paard uit wil laten brengen. Ik wil er dan alleen op rijden. Ik heb heel slechte ervaringen met leenpaarden. Dus een paardje voor de verkoop die eerst uitgebracht moet worden ofzo.

greetz.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 22:56

Merilyn, als je het voor elkaar kunt krijgen om er naast El Roy nog een paardje bij te kopen: echt doen!!! Zonde dat je nu echt niets actief traint, echt waar! Ik heb je op Meis zien rijden en je rijdt echt superleuk, zonde dat je er idd nu niks mee doet! Haha! En natuurlijk willen wij hier op Bokt enthousiaste wedstrijdverhalen van je!!! *LOL* Denk er eens overna en als het zo kriebelt...waarom zou je het niet doen, als je er tijd voor hebt???? Gewoon doen!!!! Party!!