Leuke stageplek??? Wie helpt?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Moosje

Berichten: 5496
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Amersfoort

Leuke stageplek??? Wie helpt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 14:19

Hoi,

Voor de periode van half april tot en met eind juli zoek ik een leuke, leerzame en gezellige stageplaats. Wie kan me hierbij helpen? Ik wil het liefst een bedrijf waar ze bos of strandritten enz organiseren en eventueel na mn stage vakantiewerk doen. Het bedrijf moet wel ingeschreven zijn bij aequor. Alvast bedankt!

XXX Moosje

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 14:30

Moosje schreef:
Hoi,

Voor de periode van half april tot en met eind juli zoek ik een leuke, leerzame en gezellige stageplaats. Wie kan me hierbij helpen? Ik wil het liefst een bedrijf waar ze bos of strandritten enz organiseren en eventueel na mn stage vakantiewerk doen. Het bedrijf moet wel ingeschreven zijn bij aequor. Alvast bedankt!

XXX Moosje


Ik heb jaren geleden een topstage gehad bij manege Bergemo in Heijen, ik werkte daar al in de zomermaanden de jaren ervoor en ben er voltijd blokstage gaan lopen met darana ponykampen erachteraan, echt ene heerlijke tijd...
Geen idee of ze ingeschreven staan bij aequor (wat is dat?), gewoon ff bellen...

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:21

Niet dat je hier na je stage een baantje kan krijgen maar ik heb nu een weekje stage bij de ezelsocieteit, ezelopvang, oke mischien keer je r niet veel, eneehm het is ook geen bedrijf, dus het zal wel niet mogen maar het is wel voor het goede doel en staat ingeschreven bij aequor

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 17:23

ik heb jaren geleden een super leuke stage gehad in Swolgen ( kwas daar wel intern ) bij Banens

Bramblerose

Berichten: 1420
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Herwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:13

Hee, bij Stal 't Reelaer zijn ze ook bevoegd stagiaires aan te nemen. Hartstikke leuk stal, met leuke zomeractiviteiten waar je dus ook kunt werken. Veel buitenritten! Ligt in Raalte, vlakbij Zwolle, dus ook niet zo ver weg voor jou! Ik zou even bellen. Kijk op www.reelaer.nl

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:18

heb je een pb gestuurd.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:31