grrr vandalisme

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

grrr vandalisme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 15:08

Okay een verslag van gisteren...

Ik was zaterdagnach met mijn vriend mee naar Schiphol om daar met de vrachtwagen te lossen. We hadden de trailer bij mijn werk afgekoppeld en de trekker mee naar huis genomen, achter mijn autootje geparkeerd.
We waren om 5.00 thuis.

Was net wakker om 12.00, was net bezig met koffie te maken., gaat de deur bel. Staat er een jongen aan de deur "mevrouw, is die zwarte vrachtauto van u?'' ehhh Ja... "volgens mij hebben ze ingebroken" GRRR
Als een speer mijn jas van de kapstok, mijn stalschoen aan... (oftewel net als ma Flodder) na buiten gerent... en jeetje wat een zooi en ellende..
brandstoftank open, kisten open, gereedschap op straat, jerrycans met koelvloeistof en motorolie op straat... Gelijk mijn vriend wakker geschreeuwd... die flikkerde bijna van de trap.. Politie gebeld..
Nee mevrouw daar komen wij niet voor langs u kunt als u daar behoefte aan heeft aangifte komen doen maar we doen er verders niets mee!!!!

Niet te geloven zeg!!! Maar goed alles maar weer in de auto gedaan en na gekeken. We hadden verders geen schade en we miste ook niets.
Maar dat ze gewoon voor de lol waarschijn aan zo'n auto gaan zitten!

Verder op staat ook altijd een vrachtwagen en daar hebben we ook gekeken of ze daar aan hadden gezeten maar gelukkig niet. We hebben een briefje onder zijn ruitenwisser gedaan met de waarschuwing en vanochtend had hij een briefje onder de ruitenwisser van de auto gedaan dat hij blij was dat we ook bij zijn auto hadden gekeken...

Maar je snapt er toch weinig van..

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:37

Sjemig, dan sta je ook mooi te kijken zeg...... Boos!
Hebben ze je cabine opengebroken of alleen van buitenaf een grote ravage aangericht ?
Ik hoop niet dat ze rotzooi in je tank hebben gegooid Scheve mond
Hier in de buurt is het de laatste tijd ook elk weekend prijs, en dan met name de nacht van zondag op maandag.
Cabines openbreken, trailerzeilen openscheuren, tank vernielen, dat soort rottigheid.
Je zou hopen dat de politie dan op z'n minst de moeite neemt om even langs te komen, maar helaas....... die tijd ligt blijkbaar ver achter ons.
Ik hoop dat je alles snel weer op orde hebt Ach gut

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 15:44

Nee ze zijn niet in de cabine geweest maar er lag een hoop op straat ze hebben aan de voorkant de treedes naar buiten getrokken en ik denk dat daardoor het alarm is afgegaan. Het is wel een stil alarm maar hij gaat wel knipperen. Er is een beetje motorolie in de tankgekomen en we hadden nog niet afgetankt... er zat nog maar een kwart tank in...
Maar de schrik die je er van hebt.....

Het lijkt wel alsof de mensen die dat doen niet snappen dat ze als ze zo doorgaan zich zelf er mee hebben want de produkten in de winkel worden van zelf duurder.

Maar het is onderweg wat ik van de chauffeurs hoor ook schering en inslag. Ze hebben een paar maanden geleden bij het bedrijf waar mijn vriend werkt ook een trailer gestolen... vol met computers van siemens. Ze hadden de trekker er onder vandaan gehaald en met een eigen trekker de trailer meegenomen...

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:09

jah egt niet normaal dat mensen zo iets nutteloos doen >;)
En het kost natuurlijk ook weer veel geld.
Een vriendin van me had haar zadel even voor de stal gelegen en ging wat uit dr kastje pakken in de zadelkamer (duurde +/- 5minutjes) en toen ze terug kwam had iemand een enorme scheur in het leer gemaakt met waarschijnlijk een schaar want die lag ernaast, ik snap egt nie waarom mensen dat doen waarschijnlijk jaloursie want het was egt een redelijk duur zadeltje (passier P) maahjah dat gaat haar ook weer wat geld kosten Geld, geld!

vreemde mensen heb je tog...

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:17

gadverdamme zeg Boos!

't zou toch fijn zijn als iedereen zich zo zou gedragen als ie ook zou willen dat mensen tegen hem/haar deed...

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:35

gelukkig is het bij deze schade gebleven, had nog erger gekunt achteraf, maar de mensen moeten eens leren van andermans spullen af te blijven.
Tip voor de volgende keer Chronos, bind bram en brutus aan de vrachtwagen, en dan om het hoekje staan kijken wat er gebeurd Haha!
Kan je lachen.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 09:39

Ik zat er al aan te denken om Bram in de auto te doen Knipoog maar dan kom je ook niet in de buurt van de auto...

pamba

Berichten: 257
Geregistreerd: 13-11-02
Woonplaats: Oudeschild- Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:16

tjee wat heb jij de laatse tijd pech zeg eerst je selectie die niet door kon gaan en nu de vrachtwagen waar in is gebroken.
Snap niet dat ze niet met hun fikke van andermans spullen kunnen afblijven als je het zelfde bij hen zou uithalen staan ze te janken moet je maar rekenen.
groetjes

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:25

Daar kan ik nou nou zo boos om worden Boos!

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:45

Jeetje, Waar is die politie anders voor?? Boos!

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:47

tsja... de politie denkt zelf meestal dat ze wel wat beters te doen hebben

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 09:32

Ik denk ook dat het meer te maken heeft met wat ze van de regering nog mogen maar het is wel banketstaaf.