hmm hoe komen ze erop??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

hmm hoe komen ze erop??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 16:58

deze vraag is mij nou al zovaak gesteld en elke keer moet ik het dus weer uitleggen dat het niet kan.

de vraag luid:
"kan het maagdenvlies scheuren als een meisje aan het paardrijden is?"

ik snap niet hoe ze erop komen dat dat kan, maarja.

net ook weer iemand op msn, pff.. Rolleyes
word dat ook wel eens aan jullie gevraagt??

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is



pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 18:34

jah mij is altijd verteld dat het niet mogelijk is.
maarja als iemand die zegt dat het wel kan precies kan uitleggen hoe..

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 19:14

jah dat vroeg n vriend van me net ook.
zegt ie: "mag je is wat vrage over paardrijden?"
ik: "jah hoor"
hij: "als meisjes ana het paardrijden zijn he, kunnen ze dan wel is klaarkomen?"
ik: "pff haha niet dat ik weet, ik weet dan niet wat ze op het paard aan het doen zijn maar dan in ieder geval niet geconsentreerd aan het paardrijden, haha"

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 20:48

haha ik snap dan echt niet hoe ze er op komen je zit gewoon in dat zadel het enige is dat je met draf lichtrijd maar dan nog..
wel vaag dr is gewoon iemand geweest de dat de wereld in heeft geblazen en sommigen zijn het gaan geloven en toen heel geloofwaardig door gaan vertellen.. haha

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 21:08

haha ja misschien dat de jongens dan eerder klaar kunnen komen op het paard omdat als ze naar voren gaan zitten op hun z*k inderdaad, dat ze dat dan stimuleerd, ofzoiets. Tong uitsteken

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 21:46

ik denk dat ze bedoelt als het iemand is overkomen, het "uitrekken" van de maagden vlies, of het klaarkomen tijdens het paardrijden het hier even wil vertellen...
toch??

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anjali, Damelza, Dark7, Hannanasjuh, joyce83, Karlijn_dv, Lauke, lonniejj, Maaike_Ma, MarjanB, mirriejj, Ptl4ever, Radiostilte, Rianneko, robbie88, santaju, sterregoud, SusanH, Ubermetrics en 92 bezoekers