En daar vloog Dunday met mij :P

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

En daar vloog Dunday met mij :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-04 21:48

Vandaag heb ik weer lekker 2 pony'tjes gereden. Eerst Misting de kleine snelle pony. Ik reed achteraan en soms wilde ze nogwel eens een sprintje nemen Haha! . Verder heb ik wel lekker gereden en ging het ook wel redelijk.
Toen om 4 uur had ik mijn eigen les. Ik reed op Dunday omdat Ingrid niet mocht komen (maar die heeft zelf ook een leuke middag gehad ). Dunday was nog helemaal fris want niemand anders had erop gereden. Eerst lekker gepoetst en toen opgezadeld.
Vorige week had ik er ook op gereden en toen voorop en toen vloog ze telkens weg voor 1 hoek Verward
Maar nu niet, die was opeens niet meer eng! Ik reed nu ook niet voorop maar ze was bij het paar wat achter me reed telkens aan het dreigen tot bijten (dus kont schuin en dan kreeg ze dus een schup onder dr kont van mij maar dan rende ze opeens keihard de bak door Tong uitsteken) dus die ging maar voor me rijden.
Maar die nu achter me reed kon Dunday ook niet uitstaan. Dus hetzelfde gebeurde. Paar keer schoot ze hard de rij uit (ja we rijden zo in de rij Boos! alles is gezellig aan onze les behalve de instructeur en we waren ook met 9 dus best druk)
En toen gingen we bij B een S rijden en aan het einde van de eerste boog gaf dunday echt zo'n hoge gemene bok! Het was naar het paard achter haar gericht maar ze vloog echt!
Ik raakte maar licht uit evenwicht gelukkig want daarna begon ze weer te rennen Tong uitsteken en ik zat goed genoeg om haar wel terug te nemen. Heel de les een puinhoop en dat meisje op die pony achter me hing aan dr beugel. Maar na een klein zetje zat ze weer in het zadel. (gelukkig anders had ik me beetje schuldig gevoeld )
Daarna is het nog een keer gebeurd maar toen kreeg ze een schup dat ze weer naar voren vloog maar de bok was nu niet zo hoog.

Wha die bok was ECHT heel HOOG! Ben blij dat ik ben blijven zitten

En ik hoop dat Lannie snel terug komt ik mis dr echt Lovers Ach gut

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:04

Nou gaat weer lekker met dundee
Lijkt net alsof ze weer een jaar of 2 geleden naar de manege kwam en voor het eerst in de lessen mee reed Tong uitsteken Was precies hetzelfde toen.
Gelukkig ben je blijven zitten want anders was je denk ik hard gevallen dundee's kennende

En ja idd hopen dat lannie snel terug komt ! Knipoog

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 22:31

nee hoor Tong uitsteken:P je moet gewoon met dundee overweg kunnen...

Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Tong uitsteken:P whahahaa, nee dundee was zo te horen weer lekker bezig... jammer dat ik er niet op zat Haha!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:13

Nou ingrid geloof mij ze is nu al 2 weken bezich begreep ik dus ja volgende week kun jij er van genieten Tong uitsteken

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 15:42

whahahaha COEWL kan niet wachten Tong uitsteken

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 18:24

HAH! Dundee heeft winter kriebels!
Goed van je dat je bent blijven zitten! OK dan!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-04 22:59

Het lag gewoon aan het paard wat erachter reed. Toen ik een na l;aatste reed met een wat langzamere pony achter me die een flinke afstand had ging het heel rustig en ontspannen.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 08:37

Ja zo is dundee nu eenmaal. Maar als er in de galop ook een drukke pony achter je zit en degene die kan geen afstand houden Gaat ze er ook als een speer vandoor. Althans was bij mij een aantal weken terug

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 09:14

nee het is niet zozeer een drukke pony achter je in de galop, maar eerder een drukke pony VOOR je, als ik vooraan rijd is er niks aan de hand in de galop, rijd ik 2de dan is het een racemonster Verward