Jan Dolfing

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:41

Hee wat doet mijn (schandelijke foto) daar? Scheve mond Tong uitsteken
Echt dom, Morris de hele tijd lief om zich heen kijken, fotograaf: leg je hand op zn neus! *hand op neus* Morris vet boos Tong uitsteken
Wij stonden daar trouwens in dat schuurtje achter de buitenbak.

Ik had ook op Morris gereden en Mor is echt super gaaf Lovers
Alleen in het begin heel erg wennen, vond Mor een beetje een kameel Tong uitsteken Maar ben Nico gewent (smallere newforest). Maar na paar minuten liep ie netjes aan de teugel en heel oplettend en ontspannen.
Niet gesprongen? Ik was de eerste week van ponykamp en ik mocht gewoon met hem springen. Had springles van Jan Dolfing en die maakte zelfs een complimentje dat het goed ging. Lachen
Mor is alleen nog erg jong had ie het over en niet heel erg lang ingereden dus hij ging er wel hoog overheen Haha!

Afbeelding

Mor was echt gaaf, hij kon ook super hard Haha! Op het balloerveld gingen we een stukje voluit, ik moest hem nog super inhouden anders ging ik langs de leiding Haha!

Verder ben ik er heel positief over en met Lautjuh123 eens. Ik heb daar niks gezien met verboden toegang, je mocht gewoon overal komen. Verder ook geen ondervoedde ponys of ponys onder de wonden? Ik vond het een heel leuk kamp


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 bezoekers