Dan besef je dat je 'n enorme muts bent geworden..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 09:59

ach meid, join the club zou ik zeggen. Hoewel ik geen dressuur- of springruiter ben heb ik zoveel mogelijk zo netjes mogelijk. Mijn paarden zijn nietmijn paarden maar mijn babies. Het is dus ook altijd 'kom, we moeten nog naar de babies toe'.

Ze krijgen geen brok. Ze krijgen muesli. Van Marstall wel te verstaan. Is een van de duursten maar heeft een superresultaat. Prima, dan gaan wij wel voor onszelf naar de aldi.

Ik heb aan dekens
4 winterdekens waarvan 2 waterdicht
1 regendeken
3 afzweetdekens
2 statiedekens in luxe afwerking en met naam erop
voor beiden Eskadron transportbeschermers.
Ben overigens met de dekens nog lang niet uitverzameld want heb een dekentick Haha!
Ze gaan netjes op tijd naar de tandarts
Hebben een fysio
We hebben Reiki I voor ze gedaan.
Ze worden regelmatig gemasseerd
Smid komt altijd op tijd.
Ze krijgen geen chemische rotzooi aan paardensnoep, nee het komt uit Duitsland van St-Hippolyt omdat die honderd procent natuurlijk zijn en de kinders dat het lekkers vinden.
Ze krijgen 3 x in de week slobber van Marstall met wat marstall Sinfonie.
Ze hebben een Horslyx liksteen met eucalyptus. Niet 1 voor allebei maar allebei hun eigen Haha!

en zo kan ik nog wel een uurtje doorgaan.

Ja ik ben een muts, maar de kinders zien er goed uit en zijn blij en werken graag voor ons.

Gister was ik even op de manege toen er net gevoerd werd, ik merkte dat ik een muts was geworden door de minachtige blik in mijn ogen bij het kijken naar de biks Bloos . Tja...

'Paint' it 'Black'


Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:40

Ik realiseerde me nog bij het boodschappen doen. Als wij groenten gaan halen bij de Turk krijgen Raak en Rek altijd een winterpeen. Dat zijn dan niet van die zielige kleine verlepte peentjes, nee dit zijn penen die zo lang en zo dik zijn dat menig man er jaloers op zou zijn Haha! . En die halen we braaf iedere week.

O ja, en als er andere wortels zijn dan was ik ook altijd de modder en zo eraf. Heb graag dat ze schone wortels eten Haha!

'Paint' it 'Black'

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Christel1, Glenda, karin30, Kayley95, Paardennamen, Titsia, vilheide, vilo en 131 bezoekers