Morgen Barokke Paardendag in Benningbroek (NH)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Morgen Barokke Paardendag in Benningbroek (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 20:46

Morgen, zaterdag 17 januari dus, wordt er in de rijhal van onze vereniging een Barokke Paardendag georganiseerd.
Deze bestaat uit clinics en demonstraties. Er worden drie lessen gegeven met daarin steeds een Lusitano, Anda, Frie en een Lipi. Of nou ja, dat was de bedoeling iig, in de praktijk blijkt het toch iets makkelijker om Friezen te strikken dan Lipi's Haha! .

Ach, dat betekent wel dat ik m'n nieuwe kur twee keer mag rijden voor publiek ('s ochtends en 's middags), goede oefening dus. Speciaal voor deze gelegenheid hebben we eindelijk eens een kur voor Maestro en mij gemaakt. Wel een try out hoor, normaal gebruiken we altijd bestaande muziek om een kur samen te stellen. Deze keer heeft Vinz de muziek gecomponeerd en alle instrumenten zelf ingespeeld en gemixt. Een echt op maat gemaakte kur dus, als alles goed gaat klopt iedere pas op de muziek...

Verder rijdt m'n zestal Friezen een kur als opening van de dag, zorg dus dat als je komt, je er om kwart over 11 bent...
Als het goed is komt Piet Bakker een demo lange teugelen geven, is er een pas de deux van twee Anda's en vrijheidsdressuur van een Knabstruper (of hoe schrijf je dat Haha! ).

Iemand al plannen om te komen???

josien
Berichten: 2554
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: Uddel (veluwe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:04

Wat is het adres. Mischien kan ik er heen.

En kost het intree. Zo ja hoeveel?.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:07

Heb het in de krant gelezen
Lijkt me wel heel leuk, maar ik ga morgen naar de haflingerhengsten keuring in Den Bosch. Dus ik kan niet komen Maar ik las dat als het een succes wordt dat het waarschijnlijk wel vaker georganiseerd gaat worden. Dan kan ik dan een keer heen, want het is wel dichtbij

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 21:31

Het adres is:
Tuinstraat 22, 1654 JW Benningbroek

Gratis entree en het begint dus om 11.15 uur.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:05

Jammer dat ik dit nu pas zie, ben helaas helemaal volgepland voor morgen, anders was ik graag naar je kur komen kijken Veel plezier in ieder geval

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 12:21

Ik heb je ook in de krant gezien, jammer genoeg kan ik ook niet komen. Ik ga gezellig bowlen met 21 meiden van het Friezenforum *LOL*

Ik wens jullie heel veel plezier, hopelijk kan ik volgende keer wel komen

AR_Directie
Berichten: 39
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: - - -

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 15:54

Jammer ! Ik had graag heengewild, maar wist niet dat het was... Verdrietig volgende keer beter Lachen