ik heb ongelovelijk veel mazzel en ben SUPER blij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 22:01

Afgelopen zaterdag ben ik gestopt met Jellie en heb zondag er spijt van gehad en aan de andere kant niet, ik d8 dat ik nooit weer zo'n goed plekje zou krijgen als ik bij hun had, mocht Jellie overal meenemen, hun trailer gebruiken en doen emt Jellie wat ik wou, het maakte hun nix uit.

Nu ben ik vandaag emt me vader ff in de manege geweest, ff tegen Hendrik (instructeur) en de rest gezegd dat ik met Jellie gestopt ben.
Ff gepraat en toen vroeg me pa ff of hij misschien nog een stal over had om dan een pony te stallen.
Of dat hij een pony wist om op te rijden.
Nou hij had op stalw el een pony van 5 jaar staan, daar reed nu een 5jarig meisje op, hij zei: nouw at je rijden noemt, ze hobbelt er wat op. haha
Het is neit z'n eigen pony maar die staat bij hem in de kost, het is een D-pony (zoiets als Jellie was).
De eigenaresse is een vrouw en die rijd heel af en toe op haar, ze is er veels te groot voor.

Toen heeft Durkje (moeder van Michelle, meisje dat op Heros=broer van Jellie rijd en kent Anja=eigenaresse Bonanza) Anja gelijk gebelt in de manege, Anja heeft even met me vader gepraat en ze hebbena fgesproken dat ik zaterdagochtend om half 11 bij Hendrikt huis ben om ff met Bonanza kennis te maken en er even op te rijden.

Bonanza is een 5 jarige merrie, een bonte, 3 kleur (zwart-wit-bruin)
Hendrik zei dat het een mooie bonte was.
Ena ls Hendrik zegt dat het een moi paard is dan is dat ook zo.
Hij vond Jellie maar een lelijk beest haha...

Ik bene cht zo blij, nog maar 1,5 dag van Jellie af en heb al weer een neiuwe pony om op te rijden.

ennuh owja nog ff ene paar woorden van Hendrik: de pony is nog zo groen als gras.

haha

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:08

hoi hoi
ik vind het echt kei leuk voor je!!!
nou veel plezier van je paardje en hou
me op de hoogte!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:20

als ik van al die bokkertjes zie (hoeveel) paarden ze hebben chic zeg k wil da ooooookkkkk

je hebt idd veel mazzel zenne chic
nog veel geluk!

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:20

Heej meisje, wat ontzettend goed en leuk voor je!!
En zo snel al wat een mzzl!!
Ik hoop dat je nu een leuk beestje hebt gevonden waar je verder mee komt als met Jelly.
Ik zei toch dat je geduld moest hebben en zie nu je hebt alweer een nieuw diertje
Hou me op de hoogte meisje.
Veel plezier en suc-6 ermee
Greetz en liefs Tamara

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 22:28

thnx....

Het is neit me eigen paardje hoor ponyzotje!
gewoon een bijrijdpaardje zeg maar.

en Tamara, ik heb ook zo'n geweldige pa, en natuurlijk de instructeur Hendrik.
Hij wou als ik een eigen pony zou krijgen er voor mijw el een stal bij wouen, wat eens chat.
Er zit trouwens ok een buitenbak met licht bij. Dus als het mooi weer is kan ik daar ook rijden.
Nu nog hopen dta het klikt tussen Bonanza en mij!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 22:30

ahja ma ja tis toch chic e!! Haha!
nog es...
VEEL SUC6! met een bijrijdpaardje kom je ook een heel eind natuurlijk!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 11:26

ja en ben vooral blij dat ik dr mag beleren, heb ik al es eerder gedaan en dat paardje was heerlijk voor mij te rijden omdat alles op mijn manier geleerd was.
Er zullen vast nog wle es kleine meisje op gaan rijden, maar die zullen haar neit zo snel gan verpesten, dnek ik....

-Maaike-

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 13:51

Ha een bonte die willen we natuurlijk ZIEN.

Ikhoop voor je dat het goed gaat zodat je weer lekker kan rijden. Wel fijn dat hij op een manege staat kan kje ook lekker lessen enz... Succes Lovers.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 12:05

ze stata enit op een manege, ze staat gewoon op een stal met buitenbak met verlichting Lachen
Maar es is wel wat handigs aan, ze staat bij Hendrik en van Hendrik krijg ik dus les dus nu kan ik hem ook afdwingen om mij priveles te gaan geven, en bovendien kan hij haar elke maandag dan meenemen naar de manege, gneh gneh gneh!!!

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 13:02

GAAAAAAAAAF zeg ik wil haar zeker wel eens zien!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 13:34

je gaat zeker een keertje mee! Mag je vastw el een keertje, tenzij het natuurlijk neit doorgaat