moeilijk besluit genomen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 15:27

ik heb vandaag in overleg met m;n moeder besloten om pierrot terug te brengen.
ik wilde gewoon zo graag een eigen paard dat ik te snel een beslissing heb genomen, er niet goed over nagedacht heb.
het is nog binnen de proef tijd, dat wel, maar toch komt er een hoop bij kijken(bij het terug brengen he..)
ik ben nog niet klaar voor het beleren van een paard, ik d8 dus dat ik dat wel was...dat is dom van me gedacht...
maar ik denk dat als ik hem nu houd dat hij over een paar jaar gewoon helemaal verpest is en dat hij pijn heeft of wat dan ook, dat wil ik niet op m'n geweten hebben...

het is een moeilijk besluit, maar het is nou eenmaal het verstandigste.

_________________
mijn koe rulesssss!!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pluutje op 2001-11-13 19:45 ]</font>

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 16:34

Heb je spijt van het nemen van een eigen paard of is het meer dat de prestaties van een tinker je tegenvallen en je meer verder wilt in de sport?
Ik weet eigenlijk niet goed hoe ik je bericht moet begrijpen, maar ik kan me het wel voorstellen als je verder wilt en Pierrot dat niveau niet aankan....

In ieder geval heel veel sterkte verder!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 18:40

welke eisen stel je eigenlijk aan een paard? En waar voldoet dit paard niet aan? het is wel goed om hem nu vast terug te brengen en dat je er nog snel genoeg achter gekomen bent dat het niets voor je is.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 19:52

het is niet zo dat het hebben van een eigen paard me is tegen gevallen hoor.
ik heb al een tijd ambities voor de dressuur sport.
maar ik wilde gewoon zo graag een eigen paard dat ik een overhaaste beslissing heb genomen.
ik dacht dus dat mijn ambities over waren, maar nu mis ik het toch heel erg.
ik moest binnen 4 weken beslissen, dit was de 3e week dus ik moest nu we ongeveer beslist hebben.

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 19:54

Ik vind het een verstandig besluit. Je moet doen waar je jezelf het beste bij voelt. Succes ermee! Lachen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:00

ik vind het ook verstandig en ggoed van je dat je er zo goed over na hebt gedacht!
sterkte en sucses ermee!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 23:18

Lovers

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:42

he wel oliebol joh, maar inderdaad je moet geen paard kopen waar je teveel van gaat eisen.
ik heb mijn e pony ook na 3 jaar verkocht, het was een exdraver en ik kreeg haar niet verder dan de M.
eigenlijk best kanp voor een draver die 8 jaar lang heeft gekoersd.
haar veulen heb ik wel gehouden, die is nu nog bij ons.
inmiddels is de draver met pensioen en staat ze ook weer bij ons op stal.
maar toen heb ik een jong dressuurpaard gekocht... dat was ook mijn ambitie.

succes ermee en als je nog hulp nodig hebt met zoeken je weet me te vinden he.

gr. afke

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:29

hoi laura,
weet je a wat mijn berichtje is???
sterkte....

zita

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:33

Gelukkig kom je er nu nog op tijd achter dat dit paard niet echt iets voor je is en dat je toch meer anbiteis hebt dan je dacht.
Het valt me wel op dat mensen vaak niet goed nadenken over de wensen en eisen die ze stellen aan een paard en dan later teleurgesteld raken. Stel heel duidelijk al je wensen en eisen van te voren op en ga niet over 1 nacht ijs. Gelukkig ben jij nog op tijd van inzicht veranderd. Ik hoop dat je een leuk paard vind en dat Rootje een leuk baasje vindt.

lippo

Berichten: 103
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:46

hoi lau
wat jammer dat het toch niet de goede keuze voor je was...
ik vond het eigenlijk in het begin al vreemd dat je een tinker had gekocht, ze zijn heel erg leuk maar ik had eerder gedacht dat je meer een dressuur paard zou nemen!!! wel goed dat je die beslissing nu neemt... sterkte

en bel maar over donderdag Verdrietig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:36

goed van je dat je zo eerlijk tegenover jezelf bent.
wel jammer dat je zo'n overhaaste beslissing hebt genomen maarja daar leer je weer van niet waar?
wat voor'n eisen stel je nu aan een paard?Ga je gelijk verder op zoek of heb je wat op het oog?
zet iig wat jippie al zegt al je eisen op papier en vergeet er geen 1 mag je best een weekje over nadenken. Kijk welke eigenschappen hij absoluut niet mag hebben en ga weer op zoek Lachen
succes

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 20:31

ja, zita ik weet al welke van jou is hoor! Lovers die!(ff voor de andere, ik was met haar aan de telefoon, toen heeft ze een berichtje geplaatst onder mij naam..)
maar anyway, ik ben gewoon ontzettend stom geweest, maar ik heb er wel van geleerd.
ik d8 dus dat hij was wat ik zocht, maar dus toch niet....
ik d8 dus dat ik het allerbelangrijkste vond dat hij braaf was, maar nu mis ik het "echte rijden" om het zo maar te zeggen toch wel...
vooral na het zien van het programma over deurne en nadat ik zaterdag grannie weer heb gezien...
ik vind het erg moeilijk, maar ik denk dat ik over een paar jaar mezelf dankbaar ben...(dat hoop ik iig)

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:39

Als je je niet goed voelt met het paard dan heb je de juiste beslissing genomen hoor! Voor het paard en je zelf, anders heb jij er straks geen zin meer in en laat je hem staan, en dat moet ook niet!