Junta waarschijnlijk weg :( :/

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Junta waarschijnlijk weg :( :/

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 08:54

HEj Hej..

gisteravond en hebben sharir en ik een trieste mededeling gekregen van de eigenaar van SHARIR paard..
we hebben tehoren gekregen dat junta vandaag dus vrijdag naar manege prinsenstad gaat. Huilen We weten niet precies wat er daar gedaan gaat worden maar in ieder geval 1 of andere jordi gaat kijken of hij junta wil en dan wordt ze waarschijnlijk een manege pony Huilen
Dit alles hebben wij dus gisteravond om half 10 te horen gekregen en zijn toen op de fiets gestapt en naar junta geraced om afscheid van der te nemen Huilen dat was heel erg moeilijk omdat het in preciepe bijna zo`n 2 jaar alleen door ons is gereden en dat we altijd zeker samen 5x per week kwamen en in de vakantie`s elke dag kwamen.
dit alles hebben we dus van andere waar moeten nemen en hebben we niks van de eigenaar gehoord te hebben Huilen WAAROM Verward
als het allemaal niet genoeg is was ik ook nog de sleutel kwijt geraakt van me fiets Huilen en hebben we zo`n 2 a 3 km gelopen met me fiets opgetiltd Bloos
maarja ik hoop van dit alles dat junta strond vrevelend zal zijn en dat hij haar inet koopot Schijnheilig Knipoog
maarja Jullie horen nog van ons Scheve mond

heel veel groetjes van ons en Een hoefje van junta Scheve mond
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

'(stilletjes hoop ik dat allesg elogen is ) Tong uitsteken


_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 16:21

dank je allemaal..
ik ga zo kijken of ze egt weg is want hij ging der heen om te kijken of ze der wouden kopen..
maar denk wel dat ze weg is maarja wie weet .
ik snap gewoon niet waar om die eigenaren niks gezeg hebben

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 16:23

Nou ik was vergeten me vorige mailtje te plaatsen..
Maar ik ben net geweest en mevrouw staat er gewoon Haha!:D
dus.. Ik ben heel happy maar het kan best dat ze nog moetne komen want ze was heel goor Ach gut:P

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 23:19

Estragon"]
[quote="Ireentjuh"]achos Ach gut
hoop maar voor je jullie dat ze niet alsnog opgehaald wordt hoor!

Maar "prinsenstad gaat super met z'n paarden om"??
ben ik het niet zo mee eens! Ja de eigenarenpaarden wel ja.. maar de manegepony's? Die staan de hele dag in stands en ik heb verschillende (hele trieste) verhalen gehoord over de manegepony's..
maargoed, ik hoop heel erg voor jullie dat ze daar niet terecht komt.. Verdrietig

Delft is niet zo ver van jullie vandaan, dus je kunt haar vast wel eens opzoeken als ze daar heen gaat.
[/quote]

Ik had een beetje dezelfde ideeën wat Prinsenstad betrefd als jou...
[/quote]

[quote="Franske schreef:
Citaat:
We weten niet precies wat er daar gedaan gaat worden maar in ieder geval 1 of andere jordi gaat kijken of hij junta wil en dan wordt ze waarschijnlijk een manege pony


Een of andere Jordy ? Haha! Dat is dus de zoon van de eigenaar, goeie kerel hoor, ken ik heel goed. Van de zomer nog mee op vakantie geweest Haha!


frans hij kan een goeie kerel zijn maar wie zegt dat hij dat ook voor de manegepaarden is?

ireentjuh en estragon.. Pff ik hoop niet dat ze als nog aan hun verkocht wordt zeker niet een maenge dat verdient ze niet:( maarja wie weet Huilen Scheve mond

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 11:40

dank jullie wel Lachen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 12:21

Ik heb net sharir gesproken en junta gaat voer 2 weken weg Huilen
ze wordt dan gereden naar het m en wordt dan als wedstirjd pony verkocht Haha! dat vind ik wel beter maar ik hoop dat we dan met die eigenaren contact kunnen houden zodat we der dan een keer ofzo kunnen opzoeken om te kijken hie het met der gaat Pling maar vind het wel beter dat ze niet een manege paard wordt Lachen
maar tog ben ik er nog niet mee eens bij mezelf heb ik zo iets bij ons heeft ze het beste maarja je moet dat natuurlijk niet denken maarja..
Ik hoop in ieder geval dat ze het goed daaro krijg maarja dat weet je natuurlijk nooit Ik hoop dat het zo goed is..
EN ik hoop dat ik Er niet al te erg gaat missen Huilen
ga de laatste 2 weken lekker van der genieten
maar ik ga der tog erg missne Huilen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 12:26

dank je wel hmm misschien aanstaande vrijdag crossen Tong uitsteken:P

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 12:32

bijna het zelfde wat ik zei Tong uitsteken

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 18:59

Ja ik hoop ook dat we kontakt kunnen houden dank je iedereen die met ons meeleeft Lachen

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 10:46

dank jullie wel..
het is een super pony ze doet egt alles voor je gister hadden we 2 weken niet gereden en we zijn der zo opgestapt met een halster en 2 halstertouwen en naar buiten langs rijksweg viaduct over enz.. door het park allemaal paarden tegne gekomen en ze was sper braaf wel heet ofzo maarja kbedoel maar dat kan je egt niet met elke pony of paard en dat terwijl ze best pittig is af en toe Lachen gewoon een schat..

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 11:28

ja ik ook maarja het leven zit niet altijd mee Boos!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 11:58

Ja van plonie maar niet zeggen dat het op bok staat want we willen eerst van plonie en antonb horend at ze weg gaanw ant sdie houden nog steeds hun mond dicht Boos!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 10:14

Nou ik denk dat het wel zeker is dat ze weg gaat maar dat hun het pas o de laatste dag zeggen ofzo je weet wel wat ik bedoel.
want iemand anders had hun opgebeld over het voeren omdat ze had gehoord dat ze weg ging en toen zij hij van ja hun moeten der die dag dan ook nog even borstelen zodat ze schoon is snap je Boos! egt matig van hun dat ze nog steeds niks zeggen Boos! maarja tot dat ik het zat ben en dan gaat bellen en dan kan der denk ik een ruzzie ontstaan omdat wij der boos over zijn omdat hij niks zegt Boos! maarja

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 13:04

ja vind het ook egt niet leuk maarja ik doe junta niet meer voor hun maar voor junta zelf>>
maarja vind het ook echt niet leuk Boos!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 11:53

we kunnen haar wel kopen maar we zitten allebij op school en laura haad al tegen hem gezegt als ze ooit weg gaat koop ik der misschine wel en dan horen we dit..
en als we der kopen en ze wordt ziek dan hebben we een probleem want dan kunne we het niet betalen.

Rodi : we kunnen wel bellen maar dan is het elke keer zo het is voor hun lekker makkelijk als wij over achter aanlopen want de laatste weken gaan in en als ze voor zondadg niet gebeld of wat dan ook niks gezegt heb dan ga ik bellen en dan is het niet zo leuk meer voor hun dan zijn wij niet meer de lieve meisjes denk ik :S;)

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-04 11:49

Pouskintje"]
[quote="esther82 schreef:
Het is nooit leuk om je verzorgpony te verliezen, zeker niet aan een manege.

Dit slaat echt op niets vind ik Boos! .

Huilen Wat een erg nieuws, maar je weet natuurlijk wel dat ze daar ook in goede handen zal zijn, als dat een troost mag zijn.

Maar voor jou is dat natuurlijk op de moment geen troost Verdrietig
Hou je sterk! Ach gut
[/quote]

ik vind het helemaal niet leuk dat ze weggaat maar aan een manege helemaal niet.

junta staat er op het ogenblik nog steeds en de eigenaar heeft het nu eindelijk het zelf een keer gezegt maarja niet dat je daar blij mee moet zijn..

maar ze gaat dus in iedere geval weg maar wanneer niet en als ze weg gaat naar manege prinsenstad dan moet ze eerst nog gekeurd worden enz.
maarja daar komt ze wel doorheen als het goed is Haha!

nouja dat was het weer ff het nieuws kort samengevat

Lachen dank jullie allemaal om ons te steunen enz.
bedankt Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Colinda20, ComscoreBot, daisy91, E4D, MairiMacBran, Swift, Ubermetrics, Vagabondo en 112 bezoekers