nina komt terug

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 15:17

ik heb alles kunnen regelen en heb een tijdelijke bijrijster gevonden tot ik iemand heb gevonden die haar wil huren en op wedstrijden wil gaan uitbrengen. ze gaat voorlopig naar pinky en van daar uit ga ik iemand zoeken die wedstrijden wil gaan rijden en een leuke pony zoekt om te huren. voor mij veranderd er dus weinig want eindhoven is niet echt dichtbij. maar ik heb hier een beter gevoel bij en ik houd nina in eigen beheer. ben erg opgelucht nu dat het rond is. heeft me behoorlijk wat gekost omhet te realiseren maar nina is het waard.
_________________
Welshpony's are the best.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lonneke op 2001-11-12 14:22 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:20

Gelukkig zeg ik hoop dat je snel iemand vind die haar gaat rijden.

En na dit doe je haar zeker NOOIT meer weg Lovers .

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:22

wat leuk voor je dat nina weer van jou wordt! na al die moeilijke topics hier! goed dat je het met sanne hebt uitgepraat!
ik hoop dat je snel een huurder kan vinden, maar dat zal toch wel, want nina is zo'n leuk paardje!
succes ermee!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:34

leuk voor je dat nina nou toch weer van jou wordt
nu ben je pas eg gaan realiseren wat nina voor je betekend ofniet?

veel plezier er mee en je vins vast snel een leuke en goede bijrijder

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:36

zelf vind ik het natuurlijk heel erg dat ik haar moet verkopen want ik hou veel van haar. Maar ik moet wel in haar belang.
Mijn motto blijft nog steeds: kies voor het paard, niet voor jezelf.
Ik hoop dat ze voor altijd bij lonneke blijft en van haar blijft en dat ik zo af en toe mag horen hoe het gaat en mag komen kijken.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:42

Gelukkig Lonneke dat alles nu rond is! Jullie horen bij elkaar, en hopelijk vind je snel een berijder!!

Amy

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 15:52

Ook ik ben uittaard blij voor je Lachen Anders zou ik al die moeite niet gedaan hebben Lachen
Hier bij mij (ons, want monica gaat haar leasen) is ze in goede handen, reken daar maar op!
We wachten in spanning op onze nieuwe pensionklant Haha!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 16:02

O, wat een goed nieuws!!! Ik weet uit ervaring hoe dat voelt!

Mijn bijrijdster wil Kaminka in de toekomst graag kopen, maar ik ben daar zo huiverig voor... dan heb ik er niets meer over te zeggen en dat is wat mij het meest beangstigt!

Wat zul jij opgelucht zijn...!

Voor Sanne is het jammer, maar voor jou vind ik het heel fijn!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 16:32

Lonneke:
van harte!
Kan me een klein beetje voorstellen hoe je je zult voelen!

Ja, je zult even goed moeten opletten dat je elk dubbeltje meerdere keren omdraait, maar zoals je zelf aan aangeeft: Nina is het je waard! En er komen betere tijden, echt waar!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 17:59

Ohhhh ik ben een beetje blij. Heel blij voor jou Lonneke! Ik vind het jammer dat ik haar niet heb kunenn huren, maar nu kan ik haar toch nog een keertje zien! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 17:59

Wat fijn voor je Lonneke, ik ben blij dat alles weeer op zijn pootjes terecht is gekomen. Ga je ook weer fokken met Nina? Lijkt me zo leuk zo'n schattig huppel veulen om je huis Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:40

Super Lon! Ben heel blij voor je!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 18:59

ik wil dat ze eerst een aantal jaren lekker goed in de sport gereden gaat worden. fokken kan altijd nog.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 19:00

gefeliciteerd Lon!
enne Sanne wat super van je dat je zo aan de pony denkt!

misschien moet je shaienne eens PB-en? die kan leuk rijden en zit binnekort ook zonder pony.. Weet niet of jij en zij het willen maar misschien kun je nina aan haar verhuren?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-01 19:21

tja zit al te denken om een topic in e.a te zetten. maar je weet nooit weer wat voor reacties je erop krijgt. ik ben ook erg blij. en sanne heeft heel veel spullen erbij gegeven die ze had gekocht voor haar. echt superblij!!!!!! ik heb wel een advertentie op horses en marktplaats staan. ik denk eraan om haar eerst voor een aantal jaren te verhuren en daarna te gaan fokken. maar dat moet natuurlijk in overleg met degene die haar wil huren.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:02

He, wat fijn!!!Voor Sanne blijft het natuurlijk moeilijk, maar je weet dat ze in goede handen komt!En nou kom ik helemaal langs, ik ben al zo lang superfan van Nina..die MOET ik in het echt aanschouwen.

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:20

gefeliciteerd!!!! Haha!