tsja dan voel je je behoorlijk ondergezeken..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

tsja dan voel je je behoorlijk ondergezeken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 18:29

Vanochtend had mirjel (suleika) onze katjes weggebracht naar de dierenarts omdat ze vandaag gecastreerd en gesterriliseerd werden, we moesten ze om half 5 op komen halen.

Dus m'n moeder bracht ons met de auto naar Berghem, komen we daar aan, zaten die katjes kei duf in de kooi, echt sneu, ze keken echt suf Ach gut

Maar goed, wij namen de katjes apart in een mandje mee terug de auto in, en ik had de poes op schoot in het mandje, en mirjel had naast zich de kater (ofja, ex-kater is het nu Tong uitsteken )

Dus wij waren een eindje op weg, ineens voel ik iets warms op m'n broek, dus ik keek, had die kat mijn hele broek ondergezeken!!! Clown
En nog niet zo'n beetje heel mijn broek was nat, en echt bovenaan, leek ook net of dat ik zelf in m'n broek had gezeken Haha! Ah gatver, die geur ook dan echt zo'n kattenplasgeur Lips are sealed
Mirjel en m'n moeder zaten mij helemaal uit te lachen, en de kat lag er maar ontspannen bij, die was blij dat ie het kwijt was Haha!

Daarna hadden we de katjes naar hun plaats gebracht, dus moesten we door de kou lopen, aah dat was echt vies, het was zelfs nog verder als m'n broek nat, echt vies en koud Scheve mond

Maar ze zijn nou echt lief de katjes Lovers lopen ze zo heel erg wankel en dan vallen ze weer om, haha lijkt net of dat ze dronken zijn Haha!

Maarja, even lekker gedoucht en het is weer over Lachen haha

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:30

wahaha oh ik lag er echt zo om in een scheur Haha! das echt weer zo'n actie voor jou he! haha
oh als ik er nou nog aan denk kom ik niet meer bij! wahha.
Jah ze zijn nu lekker zat die katjes (ofjah da lijkt Haha!).

paardenfan

Berichten: 1303
Geregistreerd: 17-10-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:32

hahaha lol Lachen.. Hij vond gewoon dat je stonk, en wou dat je onder de douche zou gaan .. ja perfect middel Knipoog

haha.. t zijn idd lieve poesjes . Mirjel had ze me met herperduin-meeting geshowed! Haha!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 18:33

whahaha gadver Tong uitsteken
Maar wel fijn dat het zo goed gaat met de katjes Haha! haha dat moet er schattig uitgezien hebben dat waggelen Tong uitsteken

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 18:35

paardenfan schreef:
hahaha lol Lachen.. Hij vond gewoon dat je stonk, en wou dat je onder de douche zou gaan .. ja perfect middel Knipoog

haha.. t zijn idd lieve poesjes . Mirjel had ze me met herperduin-meeting geshowed! Haha!

*kuch kuch* volgens mij was ik daar ook bij toen je onze katjes zag Schijnheilig

Ja ik denk vast dat ze dr territorium wou aangeven Clown
Nee het komt denk ik gewoon omdat ze verdoofd was haha

Celeste
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:00

esther het pispaaltje Vork

Die poezen vinden jullie gewoon kei aardig eerst lopen ze weg dan pissen ze je onder... Haha!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:09

Haha, lol!!!!
Leuk he die katten Tong uitsteken toen onze werden gecatereerd, waren ze ook dronken

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:16

Haha, katten kiezen altijd het juiste moment uit!!! Toen mn kater gecastereerd werd kon die een dag niet normaal zitten, zag je hem echt met een scheve kont op de grond zitten....ik denk dattie der nog steeds last van heeft, hij zit nog steeds zo Tong uitsteken (nu 2 jaar verder)

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:21

wahah misschien was eerst zijn linkerteelbal zwaarder, en nu ze weg zijn heeftie geen evenwischt meer ofzo (als hij tenminste op zijn rechterbil zit Tong uitsteken) haha

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:40

kan me voorstellen dat je je banketstaaf voelde maar ik heb lol om je verhaal Haha!

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:48

hahah echt weer een actie voor es Tong uitsteken die kat wil je gewoon warm houden Clown
die van ons hadden van die lampekappen (kan het niet anders omschrijven) om hun nek.. dat was echt zielig, lopen ze overal tegenaan!!
maar als ze dan én dronken liepen én zo een kap... hahaha dan kan je je lol niet op *LOL*

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:13

Whaahahahah Haha! Haha! Haha! lig echt bijna onder mijn stoel nu Haha!
Dis echt grappig! echt een lochte kat hebbe jullie! welke was da die zwarte of die gevlekte?
Gatverdamme da is echt vies en stinkt!! maar er zit ook een voordeel aan Lekker warm!! Haha!

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 20:17

Haffie schreef:
Whaahahahah Haha! Haha! Haha! lig echt bijna onder mijn stoel nu Haha!
Dis echt grappig! echt een lochte kat hebbe jullie! welke was da die zwarte of die gevlekte?
Gatverdamme da is echt vies en stinkt!! maar er zit ook een voordeel aan Lekker warm!! Haha!

Ja het was warm, tot ik naar buiten ging, echt ineens die kou erop, ieeh als ik er nog aan denk Scheve mond
Maar het was dus de gevlekte, de poes Lachen

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 20:21

Haha Tong uitsteken
Het is voor jou wat minder, maar het is zoo grappig Tong uitsteken

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 00:45

Hahahaha, ik zie ook zo de beelden weer voor me van onze katten toen die "geholpen" waren Haha! . Echt van die "dope"-oogjes en zo "dronken" als maar kan .

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 08:18

hahahahahaha
moet je maar te hebben. Haha!

ik heb een keer gehad dat ik de luier van een buurjongetje moest verschonen begint ie precies in mij gezicht te plassen Scheve mond

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 11:51

prisje_marie schreef:
hahahahahaha
moet je maar te hebben. Haha!

ik heb een keer gehad dat ik de luier van een buurjongetje moest verschonen begint ie precies in mij gezicht te plassen Scheve mond


wahah ieeee in je gezicht das ook best wel ranzig Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 11:52

wahahah!!! jah das ook een leuke prisje_marie! dan kan ie wel goed mikken Tong uitsteken

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:02

whahaha das echt weer een esther-actie
whaha deed je er ook weer van die gekke geluiden bij maken? net als met springen Haha!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:04

crossmonster schreef:
whahaha das echt weer een esther-actie
whaha deed je er ook weer van die gekke geluiden bij maken? net als met springen Haha!


whaah jaa daar was ik eigenlijk ook wel benieuwd naar Haha!

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:17

Kan wel lachen om je verhaal Haha!, maar volgens mij is het toch redelijk normaal dat een kat/poes na zo'n ingreep gewoon van zich af plast.
En ik denk dat die kat er ook niet ontspannen bij lach, maar nog gewoon een beetje duf was van de narcose.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:50

Dat valt nog best mee, Ilindra heeft wel eens over me heen gezeken toen ze hengstig was en ik haar achterhoeven aan het uitkrabben was Scheve mond
Bah, dat was echt ranzig.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 13:15

Ilindra schreef:
Dat valt nog best mee, Ilindra heeft wel eens over me heen gezeken toen ze hengstig was en ik haar achterhoeven aan het uitkrabben was Scheve mond
Bah, dat was echt ranzig.


Ja dat is pas echt ranzig Haha!

Aukie

Berichten: 1165
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 13:18

Haha! Hihihihihihihi Haha!

Lekker hoor! Vingers aflikken

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 14:12

Ilindra schreef:
Dat valt nog best mee, Ilindra heeft wel eens over me heen gezeken toen ze hengstig was en ik haar achterhoeven aan het uitkrabben was Scheve mond
Bah, dat was echt ranzig.


A gatver, das echt ranzig! Dan valt dit idd nog wel mee Haha!
Zo'n klein katteplansje is dan nog wel te overzien, maar zo'n grote paardenwaterval Scheve mond