2 touwen en 1 halster in 1week,nu is het genoeg;-)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

2 touwen en 1 halster in 1week,nu is het genoeg;-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 09:53

Hoi,

Zenga heeft afgelopen weekend m'n touw en m'n halster kapotgetrokken Verward . Doordat ze weer maar eens met haar nieuwsgierige neus in Quandas' stal ging zitten, maar die appreciëerde het niet echt, Ach gut omdat die aan het eten was. Dus Quandas hapt naar haar, zij trekt, en haar touw bleef tussen de deur ziiten, en floeps, touw en halster stuk. (Nou ja, als het dat maar is Schijnheilig Tong uitsteken ) Maar toen was ik net mijn zadel gaan halen. Dus toen waren dit maar gissingen! Haha!

Maar gisteren was ik ze aan het poetsen, had haar neus al 3 keer terug gehaald. (Zat namelijk weer nieuwsgierig in Quandas' stal *LOL* Tong uitsteken wanneer leert ze het nou? Verward Schijnheilig Tong uitsteken), en ja toen ploets, zure Quandas Knipoog , en ja, Zenga trekt, maar het touw bleef weer haken, dus trok ze nog harder, maar dit keer brak alleen de haak van haar touw, en bleef haar halster heel, maar Zenga is gevallen. op twee minuscule oppervlakkige schaafwondjes van een vierde van een euroecntje op de hak heeft ze niks. Ik heb ze goed uitgekuisd, en Isobetadine opgedaan.

Maar nu zet ik ze niet meer aan de rind aan haar stal, maar voortaan altijd in de standings. Ik weet dat ze dat minder leuk vind. Maar ja, ik wil niet dat ze het nogmaals doet.

Je kan nu wel zeggen, zet ze dan korter, maar dat gaat niet, dan zou ze te kort staan. Bloos . Dus voortaan gewoon aan de standings Haha! Schijnheilig

Knipoog

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 10:43

he wat rot. zo gaan je halster en touwen wel heel erg hard!!
zou haar idd ergens anders vast zetten!
succes!

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 14:52

GillyZidane schreef:
he wat rot. zo gaan je halster en touwen wel heel erg hard!!


Idd, maar ja, beter dat ze het nu eens voor mijn neus deed, wistek meteen de echte oorzaak, had wel verwacht dat het gegaan was, maar ja, nu weet ik het natuurlijk zeker Knipoog Haha!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 17:30

ergens anders vast zetten lijkt me een betere optie. Er is vast wel ergens een plaatsje waar je haar veilig vast kan zetten en als die er niet is, kan je die vast wel maken.
Tot nu toe gaat het allemaal redelijk goed, maar straks gaat ze een keer echt goed op d'r snuffert...

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 19:07

Ik weet niet wat de standings zijn (is dat Vlaams Haha! ?), maar het klinkt me ook beter in de oren haar daar vast te zetten. De volgende keer gebeurt er wel iets, of in ieder geval wordt het een dure grap..

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-04 22:37

Miko schreef:
Ik weet niet wat de standings zijn (is dat Vlaams Haha! ?), maar het klinkt me ook beter in de oren haar daar vast te zetten. De volgende keer gebeurt er wel iets, of in ieder geval wordt het een dure grap..


De standings is de naam die we wel vaak gebruiken (we= op onze manege Knipoog ) voor een soort van hek, waar je je paarden aan kan vastzetten. Een deel is overdekt, het andere niet;

Ja, ik ga ze daar in elk geval voortaan zetten, en anders poets ik ze gewoon op stal. De touwen en halsters vind ik het minste. Maar als ze haar echt zou verwonden, dat zou ik verschrikkelijk vinden Verward Verdrietig

xxx Haha!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 10:30

hoe herkenbaar, van de week sneuvelde er bij mij ook een halstertouw, omdat meneer het zonodig vond te gaan hangen en naar achteren te rennen in het gangpad Scheve mond