uitspraak gestolen paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

uitspraak gestolen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 11:02

Weet niet of ik nou wel of niet blij moet zijn Scheve mond

Vandaag is het kort geding over mijn gestolen paard geweest.
ik was er zelf niet bij. ik kon het niet aan,om met die vent in een zaal te zijn

de uitspraak is nog niet helemaal duidelijk,dus er wordt nog over vergaderd.
Ik heb aan kunnen tonen dat ik het paard zelf betaald heb,echter heeft hij hem een groot deel van de tijd in bezit gehad,en laten enten,en ook laten CHIPPEN Stoom uit je oren

Hij heeft geprobeerd dat op zijn naam te zetten,maar dat is hem uiteraard niet gelukt. Ik heb immers de papieren. Scheve mond

Hij blijft in alle toonaarden volhouden dat het paard van hem is,en dat hij er heel veel geld aan uitgegeven heeft. Nou kan ik je vertellen,dat vrijwel al het geld van MIJN rekeningen afkwam..
Al met al lijkt het nu dus nog niet over te zijn.
Omdat hij blijft volhouden dat hij heel veel geld aan het dier heeft gespendeerd en er heel veel om geeft (yeah Right) wou de rechter over de uitspraak nadenken. Hij kwam met de oplossing tot een gezamelijke verkoop te gaan,of om hem de kans te geven het dier van mij te kopen.
Dat wou ik natuurlijk in geen geval,en bovendien heeft hij ook helemaal geen geld,dus hoe wou hij hem kopen Verward

Mijn advocate zelf ziet die gezamelijke verkoop wel zitten. ik verkoop haar dan,en moet zijn deel op een gesloten rekening zetten,die hij pas kan openen als hij kan bewijzen dat hij ook aanspraak op het paard kan hebben (wat hij niet kan) als hij dat niet kan,dan heb ik dus ook de andere helft van het geld.
ik kan sowieso op deze aanpak niet verliezen Scheve mond maar ik vindt het nog steeds heel wrang,want het is gewoon MIJN PAARD!!! Moet daar zoveel getouwtrek omheen??

dit is dus het voorlopige voorstel. ik heb het net een paar minuten geleden gehoord,dus ik moet het nog even verwerken,en weet ook niet of ik er blij mee moet zijn of niet. Op zich wel natuurlijk Scheve mond

Als ik nog iets vergeten heb hier op te schrijven dan meld ik het nog,en ook de uiteindelijke uitspraak Lachen

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 11:18

als ik het paard in de gezamelijke verkoop doe,vecht mijn advocaat de andere helft aan,dus ik kan er dan alleen maar op winnen. De betalingen kunnen ze idd van mijn rekening zien,maar niet wie het eraf gehaald heeft.
Boos!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 11:36

ik wil haar idd verkopen,want ik kan geen 2 paarden houden,maar ik wil haar ook gewoon terug,omdat ik niet meer over me heen wil laten lopen. hij heeft me heel wat dingen geflikt,en nu wil ik voor mezelf opkomen!

Ik hoef hem sowieso niets te betalen,dus op dat punt heb ik al gewonnen.
Hij zei dat ie om het dier geeft,maar het wil verkopen idd. Mijn advocaat voerde meteen als tegenargument dat hij dan dus meer om het geld geeft!

Ik zal eerlijk zijn. ik geef niet zoveel om het dier als om mijn andere paard.. Ik heb nooit de kans gehad om met het dier een band op te bouwen. We zijn daarom ook nooit echt naar elkaar toe gegroeid..

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 11:39

narretje"]
[quote="Cayenne schreef:
winnen. De betalingen kunnen ze idd van mijn rekening zien,maar niet wie het eraf gehaald heeft.
Boos!


Maar dat geeft dan toch al aan dat jij die rekeningen hebt betaald en niet hij???? Hoe zit het dan met het verhaal dat hij hem heeft gestolen en jij er maar achter moest zien te komen waar dat paard was? Dat zal een rechter toch ook wel meenemen in de beslissing?
[/quote]

ik ben er zelf niet bij geweest,dus weet niet welke argumenten er allemaal zijn gevoerd. De politie is ook betrokken omdat die meegeholpen hebben met zoeken.
Het gerecht is ook nog niet af. Dit is de tijdelijke beslissing.
Ik hoor later van mijn advocaat de details. Heb haar nu alleen nog maar aan de tel. gesproken Scheve mond
Er zit natuurlijk nog een heel verhaal aan vast Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 14-01-04 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 11:53

ik werdt net gebeld door mijn advocaat,dat de rechter nagenoegd overtuigd is dat het paard wel degelijk van mij is,en dat vrijdag de uitspraak volgt!!!!!!!!!! OK dan! OK dan! OK dan!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 12:17

griebels schreef:
Nou laten we hopen dan dat alles loopt zoals het moet lopen! We horen het vrijdag wel.


Dat hoop ik ook. Ik wordt er echt doodmoe van Scheve mond

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 12:22

Levy schreef:
Wie is trouwens "hij' ??? Is dat je ex-man/vriend ofzo?


Pfieuw,gelukkig niet zeg Knipoog

Dat was mijn huisbaas Scheve mond

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 12:34

het is een heel verhaal,maar het komt er in grove lijnen op neer,dat IK het paard gekocht heb,en dat het op mijn naam staat. Hij heeft het paard uit het weiland gehaald en het ergens neergezet (waar ik trouwens via Bokt achterkwam OK dan!
Hij heeft me jarenlang geintimideerd en alles afgenomen,en nu vecht ik terug! Lachen
Je mag helaas niet zomaar bij iemand anders het erf op om je eigendom te halen,vooral als het erf van een 3de persoon is. kan me ook voorstellen dat je niet zomaar een pensionpaard meegeeft.
Politie is ook al een aantal keer meegeweest,maar je mag niet zomaar het pad op,en dat kan ik begrijpen.
Dus nu vecht ik het allemaal juridisch uit! Ik wil mijn paard terug! Boos!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 12:43

ik heb mijn huur juist altijd betaald,alleen heeft hij dat geregeld Boos!
Je kan het je misschien niet voorstellen,maar hij heeft mijn bankpassen afhandig gemaakt,en mijn handtekening vervalst. klinkt misschien heel ongeloofwaardig,maar neem maar van mij aan dat het echt waar is.
Hij eigent zich het paard nu toe door ook ze zeggen dat ik het aan hem geschonken heb en dat ie nog geld van mij krijgt.
Nou als je al mijn bankafschriften ziet,en ziet wat er naar zijn rekening is getransporteerd dan is het andersom hoor Boos!

Hij heeft ook een aantal zaakjes in het criminele circuit die ik aan het daglicht heb gebracht. Daar is ie woedend over en dit is denk ik ook een soort wraakactie. Scheve mond

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 12:51

Levy schreef:
U zegt??? dat is toch niet te geloven?
En je hebt toen geen aangifte van diefstal gedaan en meteen andere woonruimte gezocht?
Jeetje, ik ben nu eigenlijk wel beneiuwd naar het hele verhaal.....
dan is het voor de rechter toch ook een eitje? Dan kunnen ze toch zo op jouw afschriften zien wat hij allemaal geflikt heeft? Stoom uit je oren


kunnen ze op zich wel,maar hij heeft ook rechtstreeks van mijn pas af gepint,dus je kan niet bewijzen of het was,en daarna heeft hij het weer op zijn rekening gezet. Scheve mond

Heb al 4 verschillende aangiftes gedaan. Morgen wordt hij door de gemeente het huis uit gezet,en ik huur nu een mooie kamer bij geweldige mensen! OK dan!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 12:57

Levy"]
[quote="gijsenkim schreef:
Ik koop haar voor 500 euro van jou en volgende week koop jij haar weer terug........



Goede oplossing GijsenKim! Moet je eerst wel uitspraak van de rechter afwachten anders kun je erg in de problemen komen,
Verduistering tijdens een "zaak" of zoiets denk ik.....
Alles onderling even op papier zetten en dan is het een goede oplossing.
[/quote]

Eh,ik weet niet of zoiets kan hoor Tong uitsteken
ik hoop gewoon dat alles goed komt!
Ik heb niets te verbergen en wil alleen maar mijn paard terug.
Eerlijkheid zegevierd hoop ik

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:01

ja zo voelt het ook.
Af en toe voel IK me meer een crimineel als hij,aangezien ze me al kennen op het plaatselijke politiebureau!
ik kreeg zelfs een kerstkaart! Knipoog

Politie werkt trouwens wel uitstekend mee.
Toen ik mijn paard op wou halen (en nog niet wist dat hij hem uiteindelijk vlak voor mijn neus weer verplaatst had Boos! ) zijn ze ook mee gegaan,omdat ik als de dood voor hem ben,en ze kennen hem ook ontzettend goed dus dan weet je wel wat voor figuur het is!

En ik hoef ze maar te bellen en dan komen ze al OK dan!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 13:54

thanXX

Het voelt wel als een steun als er een heel forum achter je staat Lachen OK dan!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-04 19:58

dank jullie wel!!

Door jullie voel ik me weer wat sterker in mijn schoenen staan! OK dan!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 08:29

Nee,Ze staat op een manege voorlopig.
Hij mag haar niet verhuizen.Mijn advocaat heeft daar eerst een verbod voor aangevraagd.
hij mag haar geeneens het pas af halen. Lachen

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 11:57

ik zit al te wachten bij de telefoon!!

spannund! Scheve mond Scheve mond

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 17:45

Jullie mogen al ophouden met duimen hoor.


Wat ik nu gehoord heb kan ik bijna niet geloven.
Volgens mij ben ik gewoon in een film verzeild geraakt ofzo.
Het is gewoon te absurd voor woorden..

Vandaag zou de uitslag zijn van het kort geding. ik heb de hele middag en ochtend bij de telefoon gezeten.
Ik snapte er al niets van dat het zo lang duurde.

Belt net mijn advocate op. Ze was compleet over de rooie,om het zo maar uit te drukken..
Blijkt ie het paard al VERKOCHT te hebben!! Aan de manege waar het paard stond notabene,en voor het bedrag van 1200 euro!!
Zelfs zijn advocaat wist het niet. Hij blijkt haar net te hebben verkocht (2 weken geleden) hij mocht haar helemaal niet verkopen ivm de zaak.
Hij belt notabene gewoon even zijn advocaat op op de dag des oordeels met de mededeling dat hij haar verkocht heeft. Zijn advocaat wist nergens van en heeft mijn advocate gebeld..
Hij heeft dus mij,de nieuwe eigenaren,zijn eigen advocaat,en het hele gerecht belazerd.
Er is ondertussen gecheckt of ie haar ook echt verkocht heeft en dat heeft ie ook echt.


Het kort geding is dus volkomen nutteloos geweest en hij heeft zijn eigen advocaat bedonderd en die wil dus niet meer voor hem werken..
Hij krijgt natuurlijk zowieso de proces kosten aan zijn broek.en mijn advocaat gaat nu achter hem aan en de nieuwe 'eigenaar'van het paard.

Het is gewoon te absurd voor woorden.. Kan iemand me misschien wakker maken?? ik heb zelf de originele papieren!!! Huilen

Dus nu komt er een civiele rechtsprocedure en een bodemonderzoek (geen idee wat mijn advocate daar mee bedoelt maar ze geeft zeker niet op!)

Het geld valt bij hem niet te halen,want hij heeft er al een aantal dingen van gekocht heb ik gehoord,hij had ook een gestolen trailer die nog bij hem op het pad stond,en die heeft hij ook verkocht,terwijl ik de politie al meerdere malen had gewaarschuwd dat hij dat ding weg zou halen omdat het gestolen was.

Op dit moment kan ik het allemaal nog niet bevatten. Mijn advocaat gaat gewoon door met vechten. hij loopt vanzelf in de val. Hij stond gister nog in de krant van Noordholland met een zielig verhaal dat hij zijn huis uit moest in Aartswoud omdat hij een wietplantage had..

Ik laat de moed niet vallen. Ik zal vechten tot er gerechtigheid komt Scheve mond

Allemaal heel erg bedankt voor de steun,al zal ik dat voorlopig nog even nodig hebben Scheve mond

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 18:41

ja ik geloof het zelf ook nog niet geloof ik.

Het is gewoon te absurd voor woorden. Wie komt nou op dat soort plannen?
Degene die dat artikel hebben gelezen over zijn huisuitzetting die weten meteen dat hij een verhaal ophangt waar niets van waar is.

mijn advocaat kan het nog niet geloven,dat iemand zo brutaal kan zijn,en zijn advocaat voelt zich helemaal eringeluist...

Het is trouwens mijn ex niet (thank GOD!!) maar mijn exhuisbaas.
Hij staat hier al in de omtrek niet echt al te goed bekend,en heeft al diverse praktijkjes op zijn naam (waar ik gelukkig niets mee te maken heb)

De manege die haar gekocht heeft,staat hier in de buurt goed aangeschreven,dus ik neem aan dat ze niet weten wat ze gekocht hebben.Anders hebben ze een probleem..Ze hebben een gestolen waar gekocht dus in principe zijn ze zwaar strafbaar..

Het klopt natuurlijk ook al niet dat je zo'n dier met papieren en goede stamboom,ingereden en betuigd,maar voor 1200 euro koopt. Dat lijkt me toch ook heel verdacht.

Mijn advocaat wil nu in ieder geval van de mensen die haar gekocht hebben een eigendoms bewijs hebben,en ze desnoods oproepen voor verhoor,want ze gelooft er zelf niets van dat ze er niets van af weten...

Allemaal ontzettend bedankt voor de steun. volgens mij kan ik er ondertussen al een heel boek over schrijven wat er nu gebeurd. Gelukkig werkt de politie,mijn advocaat,en iedereen erg goed mee,dus ik hou er vertrouwen in !

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 18:53

Sjimmy schreef:
Jemig zeg dat is echt niet normaal, die vent is écht ZIEK te ziek voor woorden. Boos!
Denk je positief nieuws te horen, hoor je dit.


Ja en dit is dus nog maar het topje van de ijsberg he,
hij heeft nog een aantal rechtzaken aan zijn broek hangen en moet van de week nog zijn huis uit,terwijl hij nog niet weet waar hij moet wonen.

Eigenlijk krijg ik nog bijna medelijden met zo'n figuur.

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 19:31

Marreke schreef:
Doorvechten hoor!
Hij krijgt er in elk geval nog een aanklacht wegens heling, toch?
Probeer op de hoogte te blijven van z'n nieuwe verblijfplaats, want als hij "zoek" raakt...

Heel veel sterkte.


Ja ik hou het zeker in de gaten. Gelukkig heb ik overal bronnen rondlopen die me op de hoogte houden van zijn verblijven,dus ik raak hem gelukkig niet zomaar kwijt.
Dit is idd een soort spelletje van hem,maar hij zet zichzelf helemaal klem nu.Uiteindelijk maakt ie het alleen maar moeilijker voor zichzelf! Scheve mond

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-04 20:04

heb je gepbt!
Want denk niet dat ze het leuk vindt als ik zomaar ergens haar naam plaatd! Lachen

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-04 07:32

Even alle vragen hier op een rijtje..
Hij is niet met het paard van het erf afgeweest,want hij heeft haar aan de manege verkocht waar ze op dit moment STOND Boos!

Hij was al hartstikke strafbaar bezig,en daarom was deze rechtzaak erook,maar nu hij dit kunstje heeft geflikt heeft ie natuurlijk helemaal een probleem.

Ik denk dat de manege OF niets van de situatie af weet,OF gewoon hun ogen dichthouden en doen alsof ze er niets vanaf weten,want die krijgen nu natuurlijk ook advocaten op hun dak en rechtzaken,want ik laat het er niet bij zitten!

Ik ken de manege waar het nu om gaat heel goed idd.

En mijn advocaat gaat gewoon door met deze zaak,dus ze kan elk moment nieuws hebben!

allemaal echt heel erg bedankt voor de steun! Ik geef zeker niet op hooR!
Ik ben niet degene die fout zit,en ik wil nu eens een keer terugvechten en gerechtigheid.
Mijn advocate heeft nog steeds alle vertrouwen er in dat het goed komt. Hij is ook niet bepaald slim bezig geweest en heeft nu niet bepaald goede stappen gemaakt om eerlijk over te komen
Hij heeft al een aantal rechtzaken lopen waaronder 1 van een bepaalde paardenwinkel hier in dfe buurt die hij heeft opgelicht,dus dan weten jullie zo ongeveer wat voor typetje het is! Scheve mond

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 16:38

ja jij weet hoe ze eruit ziet,en je kent hem ook gelo0f ik he!
Ik hoop ook dat het goed komt.
Ben vandaag bij mijn advocate geweest en besproken hoe ze het nu wil aanpakken.
Ze gaat nu contact zoeken met zijn advocaat! OK dan!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 20:19

voor degene die het interesseerd,en die de man denken te kennen:
Er staat een foto en een artikel op www.nhd.nl over hem,omdat hij zijn huis uit moet!

Dan moet je wel onder West-Friesland kijken!
Het gaat over de man uit aartswoud!

Hier aub geen namen zetten,anders wordt de topic gesloten! !

Mijn advocaat gaat me volgende week vertellen hoe zehet nu wil gaan aanvechten!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110480
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 21:30

Gulpje schreef:
Wat een louche figuur indeed... Scheve mond

Heel veel succes verder, ik heb ooit iets soortgelijks meegemaakt, en ik weet hoe afschuwelijk het is.


Dan weet je precies hoe ik me voel Scheve mond

Nou,ja ik blijf maar hopen dat gerechtigheid altijd komt!

"Alles van waarde is weerloos" ~Lucebert


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 31 bezoekers