eindelijk m'n paardje is er!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 22:27

vandaag was het eindelijk zo ver rajin zou komen.
om 12 uur zouden ze er zijn, dus ik om 11 uur al nar de stallen, ja je weet nooit straks komen ze te vroeg, nog even stal opgestrooid, hooi klaar gelegd, water emmers gevuld kortom alles stond klaar.
toen maar op de uitkijk gestaan met polly, onze shetlander(aangezien dat z'n maatje moet gaan worden) en met vriendin lianne en m'n vader.
om half 1 arriveerde hij dan met trillende beentjes kwam hij van de trailer af. maar dat is ook niet zo vreemd na 3 en half uur rijden.
vervolgens moest hij het grindpad over wat hij maar niks vond en toen mocht hij in z'n eentje even de bak verkennen en de beentjes strekken, nou dat hebben we geweten, meneer was zo slim om gelijk z'n neus tegen het schrikdraad te duwen wat een flinke bokserie als gevolg had. weet hij tenminste ook wat dat is Haha!
polly er bij gezet, nooit geweten dat hij zo kon gillen, maar shetlander heeft even uit gemaakt dat hij de baas *LOL* , daarna hebben we ze maar op het land gezet.
vanavond nog even wezen kijken en ze op stal gezet, eerst polly gevolg enorme stress bij rajin, bang om verlaten te worden.
op stal heb ik nog een poging gedaan om te poetsen maar hij was nog veel te veel van de rel, ach ja hij is natuurlijk nog nooit weg geweest bij z'n vorige stal, waar hij dus ook is geboren
hij had het ook veel te druk met polly in de gaten houden, ik geef hem nog maar even de tijd om te wennen, morgenvroeg lekker m'n paardjes voeren inclusief de nieuwe aanwinst, ik ga morgen foto's maken en hoop die er volgende week op te zetten Party!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 22:38

ja foto's!! Party!! echt leuk
en dat ie zich zo Verward voelde na 3 1/2 uur
dat is niet zo gek nee
ik hoop dat het allemaal goed komt met die shet als vriend

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 22:45

oh gaaaaaf!!!!!!!!!! ik ben zo blij voor je!!
echt een leuk paard is het Lovers Lovers Lovers Kwijl Kwijl
snel foto's he heel snel Knipoog ben erg benieuwd!!!

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 22:47

gaat vast wel goed met polly, iedereen bij ons op stal is pollyfan Haha! *LOL*

Metellica

Berichten: 2610
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 23:38

Heeej meisje
Wat hartstikke leuk dat je paardje nu is aangekomen.
Ik hoop dat ie het erg naar zijn zin gaat krijgen maar dat zal wel.
Heel veel plezier ermee
En we w88 met veel plezier op de foto s
Knipoog Pling
Groetjes Tamara