pony verkocht

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

__rosalie__
Berichten: 674
Geregistreerd: 04-07-02
Woonplaats: Weesp

pony verkocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 19:09

Huilen mot het gewoon ff kwijt 2 dagen na kerst is mijn liefe versorg pony james bond verkocht.
Elke keer als ik nu op stal ben is het er raar en zo stil sonder hem ik verveel me dan echt dood ga dan vaak maar stallen uitmesten om er niet aan proberen te denken maar sodra ik dan weer op de fiets zit kan ik niet meer stoppen met janken ik mis hem gewoon zo erg. Huilen
hij was ook een geweldig leuke schat van een pony.
heb hem samen met de eigenaarres ingereden hij was ajmmer genoeg maar voor tijdelijk er ging namelijk in de ronte dat ie naar de slacht zou gaan das was dus allemaal gelogen de vader van dat meisje heeft hem toen wel gekocht maar gelukkig hebben we er toch nog iets moois van die pony gemaakt hij was eerst namelijk erg angstig maar gelukkig met veel liefde is die nog liever ge worden dan dat ie al was.

Hij heeft het nu egt heel goed bij de nieuwe eigenaren maar waarom mis ik hem dan zo? Huilen Huilen


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: frutsel05, knockout1, Mark0919, noordje, sterregoud, SunnyHorse, Vagabondo en 38 bezoekers