S Bulisina heeft met been in het draad gehangen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

S Bulisina heeft met been in het draad gehangen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 15:53

O wat is het toch ook een doos.
Haal ik zaterdag die muts uit de wei heeft ze een schram en 2 onthaarde plekken op haar been, draad hing slap ik balen. Boos! Toen ze op stal stond was haar been binnen een kwartier zo dik als een olifantenpoot. Maar ze liep niet kreupel das weer een geluk. Ik toch maar opgezadeld, was van plan om op buitenrit te gaan en ik dacht dan maar even erop en langs de kant van de weg lopen, maar mevrouw had wel zin in meer *LOL* denk ik, want ze liep gewoon het normale buitenrit rondje van 3 kwartier. Op buitenrit vindt ze altijd fijn, mag ze altijd lekker zelf weten wat ze doet draven, galoperen, links van de weg lopen of rechts of midden op de weg, als er geen auto aankomt.
Na de rit been gewassen met betadine scrub en ingesmeerd met callandulan zalf.
Zondag toen ik haar uit stal haalde was ze wat stijf, maar na drie passen liep ze gewoon goed. Been afgespoten en weer zalf erop.
Iemand nog andere tips en nee ik bel niet de DA, want zo erg is de verwonding ook niet en zo'n man/vrouw kost donders veel geld. Boos!

Vrijdag eerste springconcour met de Mermus
SPANNEND.


anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 16:00

Oja vergeten te zeggen ze krijgt ook cubamix, hadden we nog staan is nog goed, door haar voer.

Vrijdag eerste springconcour met de Mermus
SPANNEND.

anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-04 10:49

Uuhm het is mijn paard ook niet, ze is van mijn vriend, ik rij er alleen op.
Het gaat al een stuk beter met haar been. Alleen haar kogel is nog dik, dus de verdikking is wat afgezakt, totdat hij verdwijnt. Gister nog gereden ging goed op een paar bokken van de frissigheid na dan.

Vrijdag eerste springconcour met de Mermus
SPANNEND.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers