WA verzekering

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 16:07

Pegasus schreef:
Over het algemeen is de schade die door paarden veroorzaakt wordt bij particulieren meeverzekerd in hun WA verzekering.
Wat de meesten niet weten dat de verzekering niet uitkeert indien bekend is dat het paard kuren vertoont. Je moet hem dan apart verzekeren.

De meeste WA-verzekeringen stellen het zeer op prijs als je meldt dat er een paard bij hoort. In dezelfde lijn als dat je bepaalde verzamelingen en waardevolle stukken moet melden bij een inboedelverzekering.
Ik vraag me af wat dan kuren zijn, in hun ogen, en hoe ze dat juridisch dicht denken te timmeren. Ik geloof daar niks van, ben ook zoiets nooit tegen gekomen in mijn polis. Ik zal er eens op letten als ik weer een paard heb.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info



ikke

Berichten: 37522
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:51

miranda_84 schreef:

nou mijn paard is ook WA verzekerd hoor kost maar 30euro per jaar dus daar kan je het niet voor laten.
en ik heb em uitgebreid verzekerd bij amev hippo paarden verzekeringen.
ik betaal nu maar 25 euro per maand.
nou komt dat natuurlijk omdat ie nog zo jong is.
hij is bijna 1 jaar.
maar toch die WA staat vast en is voor elk paard zo.
groetjes miranda

Moet jij extra betalen voor je paardje? Ik zou dan de rest van die polis toch ook eens goed tegen het licht houden en vervolgens ernstig overwegen om een andere te nemen. Ik heb nooit betaald voor m'n paard, zat er standaard bij.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dandy200, Dark7, Herfstblad, jusdepomme, Ptl4ever en 158 bezoekers