IK WIL MIJN B-BREVET!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

IK WIL MIJN B-BREVET!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:27

ik weet niet hoe het bij jullie in NL zit , maar bij ons kan je een ruiterbrevet halen en A of B ik heb m'n A al en m'n B de helft moet alleen praktijk doen. dat bestaat iut een dressuurproefje denk niveau B bij jullie. en een springparcour van 4 hindernissen van 90 cm.
nu is er bij een dichtgelegen manege zo'n brevettendag en wou ik m'n B doen. maar de vraag is met welk paard? Wicked is stout in die manege (weet ook niet hoe het komt, maar niemand weet dat hij daar ooit braaf is geweest). dus wil ik hem de stress maar mij de miserie besparen. en ben ook gebuist met hem de vorige keer, omdat meneer geen zin had om te springen. ik d8 ja waarom niet pride? das een pony van 1.43m (ik ben 1.64m en weeg ahum iets van een 63 kg). vraag ik het aan de eigenaar via smsje krijg ik terug : dat beestje... zo pony kan dat tog aan met mij? komaan zeg! ik vind het veel zieliger dat dat beestje 2 weken op stal binnen moet staan!! Ze vind springen superleuk, heb er vorige winter 90 cm mee gesprongen en voor da b brevet moet ze maar 80 omdat het een D-pony is...
ik pas er nog net op, mijn benen steken er niet onder uit


Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:34

ja oefenen idd he twas het was pas in maart dus ha dik tijd genoeg

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:40

ja ze kan het wel aan maar de eigenaar wilt het zo te horen niet, dus mag ik er ook naar fluiten. dat vind ik het belachelijke deraan, heb ook gezegd dat iemand anders ongeveer zelfde als van mij dat met een kleineren pony heeft gedaan.

F


Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 21:50

ik help al zoveel als ik kan, ik doe er meer dan haar. voeren, rijden, paarden buitensteken. stal mesten,....

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 22:23

ze weet dat de pony het kan volgens mij , ma ze wilt het gewoon niet. pride heeft nog wedstrijden gereden parcours.

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 18:49

ja ander sga ik vanaf nu elke zaterdag met Wicked naar di emanege toe, hij moet maar beseffen dat als hij met mij daarheen gaat er niks aan de hand is en niet in zo'n groepsles moet lopen zoals bij de vorig eeigenaar.

F

Wicked2016
Berichten: 1158
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 20:23

nou heb gevraagd of ik met wicked na die manege toe mag, (hij is pas ove ren emaand van mij) dat ze he tniet wil het is te ve ren si en la (de manege ligt 5 min verderop)

F


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KaasSouffle_, lina1998, manic, MarjanB, Patriesje, Ptl4ever, Rianneko, Syb_sem en 105 bezoekers