Ik ben ten einde raat wat moet ik doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 20:51

Hoi,
Ik heb een hele lieve Shetlandermerrie zie profiel voor een foto. Ze is echt heel lief. ze stond laats bij onze (vriendinnen en ik) verzorgshetjes. Toen ik haar later weer mee naar huis nam naar telloze keren keihard galoperen in het bos belde die menneer 's avonds hij wou haar wel kopen. Nu moet ik goed nadenken wil ik dit. Ik heb haar al toen ze 9 maanden was ze is mijn eerste pony en ze is nu 5 jaar. Ik heb haar zelf beleerd. Ik denk straks als ik geen tijd meer voor haar heb kan ze daar nog lekker gereden worden door die kleindochter van hem (kan paardrijden is nu 6 jaar) En ik mag altijd nog rijden en doen wat ik er mee wil. En als ik later ouder ben dan kan ik haar nog opzoeken en natuurlijk een contract tekenen als hij haar verkoopt dat ik haar terug mag kopen, maar ik weet het niet wat zouden jullie doen?

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 22:17

Moeilijk, moeilijk, maar als je pony het daar goed heeft, en jij verwacht er binnenkort geen tijd meer voor te hebben, dan is het misschien toch wel beter om haar te verkopen.

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 23:14

Maar goed als je het moeilijk vindt om hem weg te doen waarom zoek je er dan geen verzorgster bij,misschien is dit een idee?dan hoef je hem ook niet te verkopen.

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 19:54

Hoi,
Dat mag niet van mijn vader en ik rij er liever zelf op

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 20:02

Kan dat meisje er dan niet op rijden en jij ook?Dat zei bv 2x per week komt rijden ofzo(dan kan je er wel gewoon bij blijven om haar te helpen,bijvoorbeeld)Als je dan echt geen tijd meer hebt,dan zou dat meisje haar alsnog over kunnen kopen.Succes met je besluit.

liefs layla d

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 20:30

Hoi,
Dat meisje is er haast nooit, maar een verzorgster zoeken nee nooit ik wil er zelf op blijven crossen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 20:38

als je geen verzorger wil en zelf niet kan rijden blijft er niets anders over danverkopen, lijkt me.
zo te zien heb je de keuze al gemaakt trouwens..

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 21:00

ik zou het doen!!
als je denkt dat je er dalijk geen tijd meer voor hebt moet je er nu voor gaan!!
zal de eerste tijd erg moeilijk zijn voor je maar je kunt um altijd blijven opzoeken het kan toch niet nog beter?

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 21:28

Hoi,
Ik kan goed begrijpen dat je het erg moeilijk vindt maar als je nu al bijna zeker weet dat je er over een tijdje geen tijd meer voor hebt zou ik het doen. Een viendin heeft haar pony ook aan iemand kunnen verkopen, maar dat toen niet gedaan. Nu ee half jaar later heeft ze er geen tijd meer voor en mij hij weg, alleen...ze kan niet iemand vinden, die en in de buurt woont, er op kan rijden enz enz.

Als dit aardige mensen zijn, die je paardje wel willen kopen zou ik er toch wel effe goed overnadenken!

Veel succes ermee!!!!!

liefs,

Vasco

Berichten: 444
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Steenwijkerwold (bij Steenwijk)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 21:29

Tja ik hou haar denk ik tot de lente dan krijgt ze een veulen en dat is zo leuk en er staat nu een andere shet ik ben er nog niet 100% uit, maar bedankt voor jullie reacties