begin het paarden gebeuren beu te worden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

begin het paarden gebeuren beu te worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 18:22

Huilen Sinds ik bij iemand anders ben gaan rijden wordt ik het paarden gebeuren een beetje beu. Het is daar ok wel gezellig enzv. En ik snap ok niet waaraan het ligt. Ik heb helemaal geen zin meer om er naar toe te gaan terwijl ik er alleen maar positief over kan zijn. Misschien weet hier iemand wat ik er aan kan doen of waaraan het ligt want ik zou er weer heel graag zin in krijgen. Alle tips welkom. (het probleem ligt tevens gewoon bij mij hoor) Maar hoe ik het kan oplossen is het probleem.
Alvast bedankt groetjes laura.

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:25

Van JH naar PP.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:34

wat vind je niet leuk??
misschien een stop inlassen ofzow??

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 18:43

Ja dat wel een goede zijn . Maarja dan staan de paardjes stil in verband zwangere vrou. En daarna nog een een nieuw paardje of zo iets vinden en dat luk niet altijd even snel. Maar thnx voor de tip.

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:53

Zorg voor afwissling, ga eens wat totaal anders doen. Heb je niet zo'n zin in rijden? Probeer een andere ruiter met je mee te laten gaan met een buitenrit of iets degelijks. Met z'n 2en rijden motiveert en is nog gezellig ook. Verder jezelf niet al te schuldig voelen; die dip gaat wel over! (in ieder geval wanneer de lente begint, wedden?)

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 18:55

ja ik zit ook in zo'n dip en wedden dat het in de lente helemaal over is komt gewoon omdat het koud is buiten het regent enz enz

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 19:11

hha oke dan. ik hoop het het ook dan. Ik sla me gewoon door de winter heen

Honeymoon
Berichten: 595
Geregistreerd: 11-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:10

Je kan ook een keer longeren of het paard spaanse pas leren of zo

EstherSi

Berichten: 942
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Sint Pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:36

Je kan de paarden anders gaan trainen, dat je echt weer een uitdaging hebt om voor te gaan,
zoals freestyle longeren, vrijdheidsdressuur of iets dergelijks
zodat je weer tijdelijk een ander doel hebt!
of als je dat nooit doet een lekkere lange buitenrit maken samen met een vriendin of iemand ?

1 ding weet ik haast wel cker! Je komt wel weer over je dipje heen Haha! zet hem op!

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 21:48

haha ke dan. Thnx voor de tips ga ze gewoon allemaal uittesten ben ik weer ff bezig.

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 21:51

Het zal was wel een dipje zijn! Dat heb ik ook weleens gehad. Momente dat je zo iets hebt van ik verkoop de heleboel maar dat heb ik gelukkig niet gedaan. Iedereen heeft dat denk ik weleens. Neem geen overhaastelijke beslissingen. Maar probeer dingen te verzinnen om er weer lol in te krijgen.

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:28

Ik zit momenteel ook in een dipje denk ik.
Ik blijf niet meer zo lang hangen op de boerderij en wil zo snel mogelijk naar huis toe.
Wandelen zie ik niet meer zitten want daar wordt ik moe van :s . (belachelijk he!)

Maar goed.....kan je niet iets van vrijheids dressuur gaan doen?

Pouskinlover
Berichten: 11
Geregistreerd: 02-01-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:44

Als je je probleem wil oplossen is dit voor mij een duidelijk signaal: je wil bezig blijven met paarden. Je bent ook lid van Bokt; een paardensite. Dat wil zeggen dat je ook al ermee op Internet ermee bezig bent. OK dan! Probeer gewoon wat meer het positieve te zien van paardrijden en denk nog es aan de tijd toen je begon paard te rijden en waarom je bent begonnen. Dan ben je vast weer overtuigd!!!!!!

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 22:55

Moet je nu vaker naar de paardjes dan toen je bij een ander reed?
Misschien komt het wel omdat je nu meer verantwoordelijkheid hebt? (zwangere vrouw)
Maar ik heb ook wel eens geen zin en dan word het longeren of iets dergelijke. Je hoeft niet altijd te rijden, of maak eens een buitenritje, neem eens les noem maar op!
Het kan ook dat je interesses verandert zijn!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 09:43

het komt echt wel weer trg!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 10:23

Je moet inderdaad zorgen voor afwisseling, maar zoveel mensen hebben er af en toe ff geen zin in, dat is gewoon ff een periode waar je doorheen moet komen... Je gaat het vanzelf wel weer leuk vinden. Ik had het van de zomer ook, toen reed ik iedere dag van s ochtends vroeg, tot s avonds 8/9 uur. Toen had ik er ook ff geen zin in, maar na een tijdje vond ik t weer geweldig. Gewoon de ene keer een buitenrit maken, keertje springen, keertje een eng hindernispacour maken ofzowiets.. gewoon zorgen voor wat afwisseling Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 13:48

Afwisseling is inderdaad het toverwoord. Ga eens iets anders doen dan anders en vraag een vriendin mee. Met tweeën is gezelliger dan alleen!

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-04 14:57

Oke allemaal thnx voor de tips allemaal. Ik ga er gewoon voor zorgen dat ik er weer plezier in ga krijgen.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 16:04

Nou, veel succes er mee dan!

Astragirl

Berichten: 2717
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Westvlaanderen, Belgïe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 17:52

wees BLIJ dat je KAN rijden! ik zit wel helemaal op droog zaad! Verdrietig

Barvrouwke
Berichten: 3706
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-04 18:11

kijk eens naar een wedstrijd op hoog niveau... ik krijg altijd de kriebels dan, en wil zo weer op een paard zitten

kablom
Berichten: 225
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-04 16:20

hha oke dan. Ik ben ook hele blij dat ik kan rijden en begrijp het zelf ook niet helemaal. Maar ik ben gisteren weer geweest en het ging al veel beter x laura

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 15:18

Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft als het een keer echt heel druk wordt, veel stresse en verantwoordelijkheid en af en toe wordt het gewoon een beetje een sleur. Zelf ook wel eens gehad (alleen de laaste tijd helemaaaaal niet meer, haha) en na een tijdje merkte ik toch weer dat ik nooit langer dan drie dagen zonder mn paard kon.

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:02

hey laura
gewoon een keertje met mij afspreken en je dipje is over haha
Ik denk dat het aan het weer ligt. Ik heb dan oo kgeen zin om te gaan rijden ofzo en het is denk ook omdat je alleen bent daar. Ik zou gezelliger zijn als er veel mesnen om je heen zijn ( die niet zeiken haha)
maarja sterkte

xxxx anouk

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 17:21

Ik denk dat als je het nie meer leuk vind er geen ene tip kan helpen want je moet zelf weer zin gaan maken of er gwoon inderdaad een tijdje mee stoppen... Kan je daar eigenlijk dus geen tips voor geven...