DADERS GEPAKT MISHANDELD SHETJE

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

DADERS GEPAKT MISHANDELD SHETJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-04 09:47

Ja, jullie lezen het goed...de daders zijn gepakt van het shetje dat zo gruwelijk werd mishandeld op Urk!!! OK dan!

Een snackbar in Urk had spontaan geld ingezameld onder de bevolking ( 1250,00 euro) als beloning voor de gouden tip! En die kwam er OK dan! De politie kon overgaan tot aanhouding omdat de namen van deze daders bekend waren bij de aangever.

De jongens zijn beide 17 jaar en bleken onder invloed te zijn. Voor zover mij nu bekend heeft eentje een celstraf gekregen van 2 maanden. Of ze nog voor een rechter moeten, weet ik niet.

Ze krijgt Rocky er niet mee weer, maar het geeft toch iets van opluchting!!!

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 10:36

Gelukkig, dat is goed nieuws OK dan! !! Van mij zouden ze wel een iets zwaardere straf mogen krijgen Scheve mond ..

Tancreda4

Berichten: 24028
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 10:45

17 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Die zullen wel een klote jeugd hebben als ze voor zoiets in staat zijn...
Minder jarig, is minder strenge straf..

Was dat trouwens het paardje waar je ook een enmail van kreeg met fotos?? Want dat was echt een vreselijk gruwelijke daad....

17 jaar? Hoe kun ej op zo'n leeftijd al zoiets doen... Verdrietig

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 10:53

gelukkig dat ze gepakt zijn OK dan! En een SUPER initiatief van die snackbar zeg, echt geweldig Lachen top gewoon! OK dan!

maar ik kan hier zo kwaad om worden he, 2 MAANDEN in godsnaam, die mensen zijn ziek, die verdienen het niet om vrij rond te lopen Boos! gadverdamme, hoe kun je zo'n zieke gevallen maar 2 maanden geven??

bah, die verdienen geen normaal leven, de rest van hun leven vastzitten, liefst zelfs nog met martelen, naja op dezelfde manier als wat hun bij het diertje gedaan hebben.
Dat is toch de enige eerlijke straf?
Hun verwoesten het leven van het paard en eigenaar, dan is het toch alleen eerlijk als dat met hun ook gebeurt...

Maarja dat zal wel altijd een droom van mij blijven Scheve mond

nou ja, dit is mijn mening, hopelijk mag dat ...

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:16

gelukkig dat ze gepakt zijn!
Maar ze mogen echt wel wat langer krijgen dan 2 maanden Boos! echt nederland weer.. Zulke mensen mogen van mij best levenslang zitten, maakt niet uit hoe oud ze zijn, of op school zitten of wat! Boos!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:19

de foto's van die jongens moeten ze overal neerhangen en erbij zetten wat ze hebben gedaan !!!
en bij dierenwinkels moeten ze die foto's ook hangen met : "wij mogen hier niet meer in! "

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 11:47

2 maanden , wat is dat voor zuurtsjes straf ?! Walgelijk, ze maken iemands leven kapot en gaan 2 maanden de cel in? stom strafsysteem hier in nederland ook!
Nou ja, iig goed dat ze zijn opgepakt, maar wie zegt dat zij na die 2 maanden niet weer een pony pakken als ze bezopen zijn, haha leuk even een pony mishandelen das pas stoer zeg! Boos! Boos!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 12:06

Gelukkig! *LOL*
Maar 2 maanden... Dat is niks! Dat is een feestje voor hun, ze mogen levenslang krijgen! Op je 17e een beetje een paardje gaan mishandelen! Waar halen ze dat gore lef vandaan! Boos!

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 12:17

17 jaar, onder invloed en 2 maanden... leuk... Dan mag ik hopen dat ze in die 2maanden zo hard worden aangepakt dat ze het hun hele leven niet meer vergeten, en dat ze niet achter 5jaar opnieuw beginnen...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 12:20

tja wat moet je zeggen.............. gekken, dat is onze toekomst....... slechte zaak

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 12:22

Dat ze zijn gepakt is al iets........(geeft weer een beetje hoop voor de andere paardeneigenaars)......
Helaas zal de straf minimaal zijn( Stoom uit je oren ).
Het lijkt me idd wel wat om hun foto te verspreiden........en zeker tegen iedereen in Urk rondbazuinen wie de daders zijn........

Stelletje randdebielen........hoe haal je het in je hoofd om voor "het leuk""
een dier dood te slaan.......

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 12:37

van mij mogen ze ook een zwaardere straf mogen...

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 13:24

Ik hoop dat ze in ieder geval goed met de neus op de feiten gedrukt worden/zijn met wat ze dat dier en de eigenaars/verzorgers hebben aangedaan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 13:32

Straf lijkt me erg kort, is dat zo snel gegaan die rechtzaak dan?

in ieder geval gaaf dat ze gepakt zijn

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 13:36

at is super goed nieuws!!! welke gekken doen nou zoiets?? maar wat een lichte straffen!! Verward

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 13:37

Dus als men een beloning krijgt weten ze ineens wel wie de daders zijn Boos!
Wat een eikel zeg die ze heeft aangegeven,als ie dan zo zeker wist wie het gedaan had had ie ze direct aan moeten geven.

Maar wel goed dat ze die rotzekken nu te pakken hebben,ik hoop dat ze een flinke straf krijgen,aanpakken die lui.

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:03

pff gelukkig zijn ze gepakt dat werd tijd

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:06

Ís dat die waar ook die foto's van zijn rondgestuurd overal?

Fijn dat ze de daders gepakt hebben, maar de straf is niks vind ik...
Zoiets doe je als je wat gestolen hebt. Maar niet als je daar een pony helemaal hebt opengesneden en de levens van de eigenaren kapot gemaakt hebt...

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 14:34

Goed nieuws! Ben blij dat ze die daders hebben... wat gaat er in zo iemands hoofd om, om een pony te gaan vermoorden? Verward Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:01

2 maanden maar? Scheve mond Sorry maar zoiets vind ik wel heel erg kort Scheve mond Ben wel blij dat ze gepakt zijn...

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:22

blij dat ze gepakt zijn, maar onder wat voor invloed (drugs, drank????)
en dat op je 17e!
en ze moeten maar 2 maanden???? veeeeeeeeeeeeeeel te kort, minimaal 20 jaar joh!!!!!!!!!!!!!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:27

Ik ben blij om te lezen dat ze gepakt zijn, hopelijk dat er meerdere van deze zaken worden opgelost en dat er ook meerdere mensen met zo'n goede actie als die friettent komen. Gewoon geweldig dat ze dat zo gedaan hebben. Ze hebben nu wel de daders.

17 aar en onder invloed van......? Maakt trouwens niks uit, kan mij niet vertellen dat je dan helemaal zo ver weg bent dat je niet eens meer weet wat je doet. Dit kan gewoon niet.. 2 maanden is inderdaad weinig, maar ja dat is justitie die weer zoiets beslist, ik snap het nog steeds niet dat ze maar 2 maanden geven, maar ja....

Hopelijk hebben ze hun lesje nu wel geleerd, maar dat zal ook wel vies tegenvallen...

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:30

Geweldig nieuws in ieder geval.Inderdaad krijgen de eigenaren de pony er niet mee terug,maar ik denk dat ook zij blij zijn te weten dat de daders gepakt zijn!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 16:35

Hartstikke mooi dat de daders gepakt zijn !!! 17 jaar wat een zieke idiooten
2 maanden vind ik wel erg weinig hoor ... maar ja dat is nederland he .... Boos!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-04 17:01

xtostarlight schreef:
gelukkig dat ze gepakt zijn OK dan! En een SUPER initiatief van die snackbar zeg, echt geweldig Lachen top gewoon! OK dan!

maar ik kan hier zo kwaad om worden he, 2 MAANDEN in godsnaam, die mensen zijn ziek, die verdienen het niet om vrij rond te lopen Boos! gadverdamme, hoe kun je zo'n zieke gevallen maar 2 maanden geven??

bah, die verdienen geen normaal leven, de rest van hun leven vastzitten, liefst zelfs nog met martelen, naja op dezelfde manier als wat hun bij het diertje gedaan hebben.
Dat is toch de enige eerlijke straf?
Hun verwoesten het leven van het paard en eigenaar, dan is het toch alleen eerlijk als dat met hun ook gebeurt...

Maarja dat zal wel altijd een droom van mij blijven Scheve mond

nou ja, dit is mijn mening, hopelijk mag dat ...


Helemaal met je eens!!!
Na 2 maanden doen ze misschien weer precies het zelfde.
Maar gelukkig dat ze gepakt zijn!!!!!!