Happy ride!!!! En een trui met décolletééé!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-01 11:06

Hoi! Zaterdagmiddag deden we eerst de stallen en daarna gingen Nicole en ik op Pie en Isa een buitenrit maken... echt heerlijk in die zon Party!!! Ik wilde met Pie eerst even een half uurtje in de bak rijden maar die zag er niet uit met die plassen, dus gingen we maar meteen op weg.
Nicole stuurde Isa zoveel mogelijk in de berm, want Isa is al een paar keer hoefbevangen geweest en op harde grond lopen liever niet dus. Ondanks de hoefbevangenheid is ze erg actief en druk de laatste tijd als ze in de bak gereden wordt. Maar tijdens de buitenrit was ze ontzettend braaf. Nicole en ik konden gewoon gezellig zitten babbelen in plaats van de hele tijd opletten omdat de paarden er bijna vandoor gaan *LOL* .
Dat was met Pie de eerste 200 meter wel anders, die wilde voorop lopen, dribbelde constant en liep helemaal scheef. Hij deed gewoon net of hij nerveus was, wilde gewoon in galop, de dondersteen }> ! Toen hij uiteindelijk doorkreeg dat we gewoon een leuk ritje gingen maken en er geen enge trollen achter de struiken zaten Verward , kalmeerde hij ook. Daarna was het lekker ontspannen Dromen , en echt genieten! Ach ja ineens waren alle zorgen vergeten en ik was zoooooo gelukkig Party!! Party!! Party!! !! Daarna heb ik nog ff samen met de anderen hooi en stro aangevuld, terwijl ik een trui met ritsje aan de bovenkant aanhad, en voor de warmte had ik dus dat ritsje losgedaan, een trui met decolleteeeee dus Clown . Toen zaten er tot in mijn navel en bh strootjes!!! Dat was wel ff flink Frusty , het prikt zo... *LOL* !
Al met al een heerlijke dag, echt een verjaardagskadootje van Pie. Ik word namelijk woensdag 11 april 34 al! En natuurlijk heb ik allemaal geld en paardedingen gevraagd. Ben zooooooo benieuwd wat ik krijg! Groetjes, Dorine.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 11:15

Party!! Party!! Party!! Dan ben je NOG ouder dan ik Party!! Party!! Party!!

Hahaha, ik ga voor je zingen woensdag!!!