Dubbeldam ergert zich scheel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-01 15:46

ZUIDLAREN (9 november) - Jeroen Dubbeldam is niet blij met de uitspraken die de nieuwe wedstrijdleider Peter Bollen van het Nic Zuidlaren over hem heeft gedaan. Bollen zei dat Dubbeldam niet in Zuidlaren in actie kwam, ‘omdat het evenement geen startgeld wenste te betalen aan de olympisch kampioen’. Dubbeldam vindt dit grote onzin. “Ze hebben helemaal geen contact met mij gehad. En nu helpen ze dit soort berichten de wereld in. Daar baal ik stevig van."
Bollen zei tijdens de persconferentie van Nic Zuidlaren dat Dubbeldam wel in Leeuwarden reed omdat hij daar startgeld zou hebben gekregen. Dubbeldam zegt hierover: “Ik heb van Leeuwarden geen startgeld gehad. Het paste gewoon in mijn planning om daar te rijden. Tijdens Zuidlaren reed ik in Duitsland. Ik had zelf graag in Zuidlaren gereden, want als het enigszins kan kies ik voor een Nederlands concours. In dit geval kon dat niet, want ik maak deel uit van het World Team en het Duitse evenement werd door het World Team georganiseerd. Ik kon het dus niet maken om daar niet heen te gaan. Laat ze me dan opbellen, zodat ik ze de feiten kan geven. Al dat gepraat irriteert me en het geeft me ook extra druk in de ring."
Bron: Noordelijk Hippisch Persburo

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 18:44

Dat is dan heel vervelend voor hem.

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 21:09

Daar zou ik me dus groen aan ergeren.