marieke -- ponyexpress

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-01 10:11

heb het vandaag voor het eerst gezien. Zag er leuk uit.
Die zwarte quarter waar syb op zat, is die van jou? Mooi beestje.
Wat ook leuk was, was waarom friezen nou zwart zijn. Hehe, kan ik weer gebruiken voor mijn site!!!!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 10:15

Ik vind het ook een erg leuk programma. Heb nog geen een keer gemist. Van Deurne vond ik het ook erg leuk. En het paardenziekenhuis. KOrtom: blijf doorgaan met je programma... Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 10:17

Ja is inderdaad een heel gaaf programma en ik heb ook nog geen 1 keer gemist, ga er altijd op tijd mijn bed voor uit Pling Pling

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-01 10:19

tja, wij hebben pas sinds vorige week fox.
Waarschijnlijk door de fusie van urine (yorin).
Heb het vandaag dus voor het eerst gezien. Helaas, nu elke zondag vroeg me nest uit *LOL*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 10:28

ik vondt vooral het ziekenhuis erg leuk. en natuurlijk de opmerking van syb "Waar zijn de koeien??" vindt t wel leuk programma

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 12:10

Bedankt voor de complimenten. Hope, het paardje waar Syb op rijdt, is van iemand anders (renee). Ik heb Hope in Amerika gekocht toen ze nog maar een jaarling was. Renee was meteen verliefd op haar. Hope gebruiken we voor de BNers, omdat ze zo vreselijk cool is. Ze doet het ook precies goed voor de televisie! Een top paardje. Ook een mooie naam heeft ze, voor vele BNers is er nog hoop! Maar goed, ik ben blij dat jullie het een leuk programma vinden! Ik heb er ook echt veel lol in om het te maken! Werden jullie niet misselijk van de operatie? Onze regiseur werd een beetje onwel, en bij het monteren zie je het steeds opnieuw, hij moest echt af en toe weg lopen. Hahahaha, watje!!!

Groetjes!!!

Ineke2

Berichten: 33118
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 17:40

Nee, ik vind zo'n operatie juist heel leuk en intressant om te zien! (ben ook aan het leren voor dierenartsassistente, misschien komt dat ook daardoor)

Hoe is het nu met dat paard?