vet cool :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

vet cool :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 10:16

gister was de dierenarts er. dus allebei me ponytjes een injectie tegen tetanus en influenza. gebit laten contoleren. amber heeft een wolfskies, maar er nog geen last van. en grietej was aan het wisselen, vandaar die rode tand waar ik me zorgen om maakte. ik heb de DA ook meteen nog eens naar de chip van grietje laten zoeken (die konden we vorig jaar na lang zoeken niet vinden.) maar jah ik heb de juiste pony gekocht. ze komt van de markt en ik dacht dat ik een verkeerd boekje bij grietje had, dus dat gietje grietje niet was, maar het is haar dus wel.

dus gister een beetje lopen zoeken en dankzij iemand van bokt weet ik nu iets meer over grietjes opa:
Afbeelding

Bijzonderheden:
Buddleia is een van de meest invloedrijke hengsten in de Nederlandse Shetlandpony fokkerij met bijna 30 goedgekeurde zonen en een reeks goedgekeurde kleinzonen en een tal van eerste premie merries en dan nog maar te zwijgen over de tweede premie merries. Daarom zijn wij erg ingenomen met zo'n hengst.



capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-04 13:45

horsewisper schreef:
Leuk hoor ik vind grietjes iets mooier als der opa!!!niet verkeerd opvatten


ow neej is compliment

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, bribro, douschka, KaasSouffle_, Laarvv, Liaan, nick_en_ik, Ptl4ever, shadowstar, Sydney_Zorro, Vuri en 105 bezoekers