Vandaag op mn paard gereden(4weken onder het zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Vandaag op mn paard gereden(4weken onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 13:15

Vorige week had ik te horen gekregen dat ik zaterdag(vandaag dus..)naar mijn pony kon komen kijken want die staat in vinkel om ingereden te worden.dus vanmorgen om 11uur wezen kijken(ik had mn cap meegenomen want als ze braaf was mocht ik erop)Eerst werd ze gelongeerd want ze was toch best een beetje fel..na 5 min ging de jongen die hem bereed erop en reed hem een kwartietje..ze was zo ontzettend braaf..Toen mocht ik erop ze stond netjes stil bij het opstappen en ik kon er zo mee wegrijden ze was in de stap een beetje sloom maar in de draf lekker op tempo!daarna ook nog gegalloppeerd dit deed ze nog een beetje op de stemhulp voor galop maar met wat beendruk sprong ze dan toch aan en lekker ruim joh!
Alleen het sturen vind ze nog best moeilijk en ze zwalkt nog een beetje heen maar voor de rest is ze gewoon toppie..Ze rijden haar nu nog tot vrijdag dat ze ook een beetje nagefelijk is en dan kunnen wij dr vrijdag komen halen!ik ben zo trots op mn meisje!Jammergenoeg liet het fototoestel het vandaag afweten dus geen fotos maar zo gouw ze terug is komen er veel rolletjes met fotos..

joostie
Berichten: 4
Geregistreerd: 02-01-04
Woonplaats: huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 13:19

Lijkt me wel spannend voor het eerst er op. Je weet natuurlijk nooit hoe ze voelt onder het zadel. Laat je even weten hoe het gaat als ze thuis is.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-04 13:40

Ja zogouw ze thuis is plaats ik ook fotos..ben echt trots op dr

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 13:41

Goed man! Leuk dat je er nu op kan Lachen
Ben benieuwd naar foto's !

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-04 13:42

Wat leuk dat het al zo goed gaat! Heel veel plezier alvast met haar!.

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 10:32

Intussen is ze nu vanaf vrijdag thuis!!Ze doet het kei goed en ik heb enkele fotos bij horse at work staan onder de naam melody @ work(maand onder het zadel)dus wie interesse heeft ze te zien..just take a look en commentaar of tips zijn altijd welkom..

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 10:38

leuk joh dat het zo goed gaat en dat ze zo braaf is ik ga meteen ff de foto's bekijken Lachen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 10:46

*gaat bij haw kijken* Lachen

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 11:05

Ik ga ook meteen kijken !
Super dat je paardje het zo goed doet
Raar is dat he, je levert je paard "groen" af en na zo'n korte tijd krijg je een paard terug dat al zoveel kan.
Nog heel veel plezier / succes samen !

MelodyT

Berichten: 3246
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 12:37

ja das echt raar jah..k kon er gewoon opstappen en meewegrijden!En ze heeft ook niet erg moeilijk gedaan volgens die mensen een paar x gebokt maar meer nie...