Dagje ziekenhuis...(foto's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Dagje ziekenhuis...(foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 20:05

Vandaag was het dan eindelijk zover me schroeven gingen uit me voet. We moest om half 8 in het ziekenhuis zijn.. We waren optijd maar ik was pas half 11 aan de beurt voor de operatie... Gelukkig had ik een paar bitten meegenomen(paarden boekjes). Hehe daar kwamen ze ik mocht naar de operatie kamer. Eerst werd ik helemaal klaargemaakt en toen ging het beginnen. Met een half uurtje waren ze klaar en lag ik op de uitslaap kamer.(wat je uitslaap kan noemen je kan je bijna niet omdraaien met al die snoeren)Had wel een beetje pijn maar dat zakt weg.
Ik mocht weer naar de zal ik was nog wel wat misselijk maar toen heb ik maar even wat geslapen. Om half 3 werd ik wakker en ik voelde me heel goed toen heb ik wat gegeten en mocht ik naar huis Haha!

Dit zijn de schroeven die je uit me voet hebben gehaald in het doosje
Afbeelding
nu even los
Afbeelding
dit is me voet in het verband
Afbeelding

dit was mijn dagje ziekenhuis

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:08

kruisjes ...

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 20:08

Tjee....wat een lange pennen zeg!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:01

dat zijn zeker geen kleine schroeven

Sterkte ermee met je voet !!!!

Zal nog wel flink pijn doen

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 21:08

aah echt eng zat dat in je voet??:s

Kim1001

Berichten: 206
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: heppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:26

Veel beterschap !!!

Ik lag vandaag ook in het ziekenhuis, niet voor mijn voet maar voor mijn tanden. Er zijn 4 kiezen uit mijn kaak gesneden.
Foto zien??? Haha!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:34

Heel veel beterschap!!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:39

Kim1001 schreef:
Ik lag vandaag ook in het ziekenhuis, niet voor mijn voet maar voor mijn tanden. Er zijn 4 kiezen uit mijn kaak gesneden.
Foto zien??? :D


Die reactie!!! Geweldig!!! Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen... En dat terwijl lachen bij ook nog zeer doet. Ben gisteren uit het ziekenhuis gekomen van een neusoperatie. En nee, ik laat geen foto zien. Zie er belachelijk uit! Boos!

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-04 22:53

Ik was er vandaag ook.
Maar emkel en alleen even voor controle. Erg fijne mededeling nog VIER weken met dat Kl*re gips rond lopen.
maar Melissa heel veel sterkte.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:31

Ik moet binnenkort ook de plaat met schroeven uit mn enkel laten halen. (gelukkig want ik vind het maar nix.) En op de foto zien ze er al even enorm uit als die van jou!
Heb je er veel last van of niet?

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 00:50

Ik heb nu ruim 6 jaar pinnen in mn knie en bovenbeen en die blijven er voorlopig lekker zitten.
Ik heb er geen last van en eruit halen zou meer kwaad dan goed doen.
Het enige is dat als er een metaaldetector is (vliegveld, winkels, discotheken), dan gaat ie loeien en wordt ik gefoeieerd en kunnen ze nooit wat vinden.
Ik wens je heel veel beterschap toe en hoop dat je niet al te veel pijn hebt.

SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 10:42

tinkerLuna schreef:
Ik heb nu ruim 6 jaar pinnen in mn knie en bovenbeen en die blijven er voorlopig lekker zitten.
Ik heb er geen last van en eruit halen zou meer kwaad dan goed doen.
Het enige is dat als er een metaaldetector is (vliegveld, winkels, discotheken), dan gaat ie loeien en wordt ik gefoeieerd en kunnen ze nooit wat vinden.
Ik wens je heel veel beterschap toe en hoop dat je niet al te veel pijn hebt.



oh ik had 1 keer dat n alarm ging piepen, vind dat zo erg, en bij jouw piept ie dus vaker. ahhhh echt erg

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 11:49

jeetje wat een mega schroeven zeg! vind het maar een akelig idee als er zoiets in je voet zit!maar wat had je egdaan waardoor je voet zo gebroken was dat je er ooit die schroeven in had gehad?

Kim1001

Berichten: 206
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: heppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 12:44

griebels"]
[quote="Kim1001 schreef:
Ik lag vandaag ook in het ziekenhuis, niet voor mijn voet maar voor mijn tanden. Er zijn 4 kiezen uit mijn kaak gesneden.
Foto zien??? :D


Die reactie!!! Geweldig!!! Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen... En dat terwijl lachen bij ook nog zeer doet. Ben gisteren uit het ziekenhuis gekomen van een neusoperatie. En nee, ik laat geen foto zien. Zie er belachelijk uit! Boos!
[/quote]

Ik moest om jou reactie op de mijne lachen , bij mij doet het nu nog pijn (als ik begin te praten zeker).
Ik bedoelde: van mijn 4 tanden een fotootje zien ??? Haha!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 12:49

Zonnebloem"]
Ik was er vandaag ook.
Maar emkel en alleen even voor controle. Erg fijne mededeling nog VIER weken met dat Kl*re gips rond lopen.
maar Melissa heel veel sterkte.
[/quote]

Me paardje heet Melissa ik heet Amanda Geeft niet hoor Knipoog

[quote="Elise"]
Ik moet binnenkort ook de plaat met schroeven uit mn enkel laten halen. (gelukkig want ik vind het maar nix.) En op de foto zien ze er al even enorm uit als die van jou!
Heb je er veel last van of niet?
[/quote]

Ik had er in het begin geen last van maar toen zei de dokter een keer tegen mij dat ik er misschien wel last van zou kunnen krijgen, omdat ze er zo gezegt uit groeien. Nou een maand daarna voelde ik ze wel zitten.
Ze kwamen er ooik steeds verder uit ik ben blij dat ze eruit zijn. Kan me voet weer een beetje normaal bewegen.

[quote="Renske20 schreef:
jeetje wat een mega schroeven zeg! vind het maar een akelig idee als er zoiets in je voet zit!maar wat had je egdaan waardoor je voet zo gebroken was dat je er ooit die schroeven in had gehad?


Ik had 24 augustus me eerst wedstrijd maar dat was op gras en we hadden geen stiften bij ons maar ik mocht het toch proberen(achter af heel stom want het was heel droog en had ik het kunnen weten)
Maar toen in de proef is Melissa uitgegleden en lag mijn voet onder melissa nog in de stijgbeugel. Het paard geeft wel mee maar de stijgbeugel niet daardoor zijn al mijn tenen gebroken, en moesten die schroeven erin.
Dus moesten ze er nu weer uit maar 1 nadeel als me botten in mijn tenen weer naarbuiten gaan staan gaan er voor altijd schroeven in

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 13:02

jeetje joh! wat een dingen hebben er in gezeten!
veel sterkte met je voetje... zal wel niks zijn dat je nu zo weinig kunt doen Knipoog
sterkte!

kiekje

Berichten: 116
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:05

Wat een grote pennen zeg heell veel sterkte.
Ik was gisteren ook in het ziekenhuis.
Mijn gips mocht er af ook al was het nog niet helemaal perfect maar het voelde goed aan.
Groetjes kiekje

Inge_83

Berichten: 2120
Geregistreerd: 25-04-03
Woonplaats: Goes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 14:22

Soeskia"]
[quote="tinkerLuna schreef:
Ik heb nu ruim 6 jaar pinnen in mn knie en bovenbeen en die blijven er voorlopig lekker zitten.
Ik heb er geen last van en eruit halen zou meer kwaad dan goed doen.
Het enige is dat als er een metaaldetector is (vliegveld, winkels, discotheken), dan gaat ie loeien en wordt ik gefoeieerd en kunnen ze nooit wat vinden.
Ik wens je heel veel beterschap toe en hoop dat je niet al te veel pijn hebt.



oh ik had 1 keer dat n alarm ging piepen, vind dat zo erg, en bij jouw piept ie dus vaker. ahhhh echt erg
[/quote]
Ik kan er wel om lachen.
Vooral als ze niets (wapens oid) kunnen vinden trekken die bewakers zulke gekke gezichten.
En als er dan publiek bij is gaan ze gigantisch af.
Ik heb wel eens gedroomt dat ik op een autosloperij liep en toen kwam die magneet voorbij en de trok mij mee en liet mij niet meer los.
Maar t is maar een droom, en dromen zijn bedrog.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 16:25

He, zulke schroeven heb ik ook! Allen heb ik er maar 2 Haha! die kwamen uit m'n enkel. Bij mij zijn ze er ook op de poli uitgehaald en kon ik dezelfde middag weer naar huis. Ben jij onder narcose geweest? Bij mij hebben ze een ruggenprik gedaan. En die napijn, was bij mij met een dag of 2 ook weer weg.

Succes ermee!

Aman__
Berichten: 1510
Geregistreerd: 18-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-04 17:00

Alvaron schreef:
He, zulke schroeven heb ik ook! Allen heb ik er maar 2 Haha! die kwamen uit m'n enkel. Bij mij zijn ze er ook op de poli uitgehaald en kon ik dezelfde middag weer naar huis. Ben jij onder narcose geweest? Bij mij hebben ze een ruggenprik gedaan. En die napijn, was bij mij met een dag of 2 ook weer weg.

Succes ermee!


Ja ik had narcose ik was te jong voor een ruggenprik.

maxie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 22:34

was er gisteren ook moest voor controle van me operatie maand geleden..

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-04 23:12

Ieuw wat een grote schroeven zeg brrrr.
Hopen dat je voet nu snel van de operatie geneest.
Sterkte.