Het is me er ook eentje, nu dit weer....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Het is me er ook eentje, nu dit weer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 15:20

Mijn zusje heeft vanavond wedstrijd en ik lees haar voor dus rijden kan ik vanavond niet. Mijn zusje heeft hem in de bak losgelaten voor zijn dagelijkse beweging. Wat denk je na een half uurtje gelanterfantert te hebben ging mijn zusje heb een beetje opjutten. Net als anders gewoon effe lekker draven. Meneer draait zich om en waarempel hij springt over de BAKRAND!! voorbenen aan de ene kant en achterbenen aan de andere kant. Hij heeft een wondje bij zijn achterbeen, bij de lies. Nou hij zal wel lekker stijf zijn morgen. Hij verzint ook elke keer iets nieuws!!!! Nu maar hopen dat hij niet kreupel is. Het ging net zo lekker (na 5 maand ziekte)
Gatver



Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 17:07

Dat paard dat over de bakrand sprong is mijn paard. Maar hij spong er half overheen. Hij bleef mooi hangen. En het is een springpaard. maar dit was niet echt de bedoeling met het springen. Mijn zusje heeft gewoon op haar eigen paard vanavond een dressuurwedstrijd.

Nou de mijne zal wel een potje spierpijn eraan over houden, hopelijk niets ergs. Vanavond even longeren als ik terug kom. Hopelijk is ie niet kreupel of zoiets. Wat een slimmert zeg die knol van mij.

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 16:46

Ilkkah schreef:
En hoe ging het met je zusje?

Die is zich rotgeschokken. Ze was lijkbleek. Ik heb al tegen haar gezegd dat ze er niets aan kan doen maar ze voelt zich verantwoordelijk omdat zij hem losliet in de bak.

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 16:48

Emeraldo schreef:
Dus als ik het goed begrijp stond hij met zijn buik boven de bakrand? De voorbenen waren er al over heen, en de achterbenen waren er nog niet overheen?

Hoe is hij dan weer met alle benen aan een kant gekomen? Is knap lastig!

Hihih... inderdaad een gek paardje.

Mijn zusje scheeuwde HELP en toen kwam er iemand aan. Iemand van de club heeft de deur uit zijn schanieren gehaald en de deur viel naar achter zodat hij bevrijd was. Ja zijn achterhand was aan de bakkand en de voor hand was aan de kant van het looppad. Met zijn buik is hij erover geschuurd en blijven haken bij zijn achterbenen.

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 16:50

INkie schreef:
klink nogal onwaarschijnlijk Tong uitsteken maar ja je weet et nooit met die beesten Tong uitsteken

Hij heeft een mooie stempel achter gelaten. Aan de bovenkant van de deur zitten allemaal haren van mijn paard en een buikafdruk. Een boggel zit er nu in, er is een heel stuk van de deur afgebroken.

Hillebill
Berichten: 937
Geregistreerd: 04-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-04 16:53

Ik heb heb helemaal gecontroleerd. Hij heeft aan beide kanten van zijn lies schaafwonden zitten. Geen open wonden gelukkig. Mijn zusje heeft er meteen acederm opgespoten. Liever schaafwonden dan een open wond. Hij heeft geluk gehad. Vrijdag avond, zaterdag avond nog even gelongeerd i.v.m. stijfheid, maar dat viel eigenlijk nog wel mee. Hij heeft er verder niet veel aan overgehouden. Vanavond nog even een half uurtje met hem lopen. En dan zien we maandag wel weer. Ik heb maandag springles!! Ik vraag mijn instructeur wel eerst even hoe hij er tegen aan kijkt m.b.t. stijfheid.
Wat een sukkeltje is mijn paard zeg!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chantal_bel, Furst, Knuffeldier, lina1998, MyWishMax, Petra_O, SemrushBot, siloux, sterregoud, vera_pino, Veraaaaah en 144 bezoekers