Een deken voor klein jip gekocht!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Een deken voor klein jip gekocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 15:03

Hallo allemaal,

Hoewel ik er zelf niet echt voor ben, heb ik vandaag toch een winterdeken gekocht voor mijn lieve en klein shet jip *LOL* .
Hij moet geschoren worden omdat hij huid problemen heeft. En aangezien hij zo dik in zijn vacht zit, kunnen we het niet goed behandelen.
En er moet nu echt iets gebeuren want hij heeft zo`n jeuk. Huilen echt heel zielig Huilen
Hij heeft gewoon open wondjes van het schuren . Nu dan toch maar scheren.....

Nou dat wou ik gewoon ff zeggen.......

groetjes!!!!

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 15:10

Het is een blauwe deken. Dus niet zo heftig als die van flip. Nu alleen nog scheren mij benieuwen hoe hij dat vind.....Hij is klein dat scheelt,is wat makkelijker in bedwang te houden hahahaha

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 10:38

even reageren op sonjabelgium: Mijn shet jip heeft hier al 3 jaar last van. In het begin was het steeds in de zomer en kon ik hem dus wassen. Maar nu heeft hij het in de winter en hem dan wassen vind ik echt zielig. Ik heb ook eerst geprobeert om het gewoon goed te poetsen maar dat werkt niet. Ik kan nu ook niet goed bij de plekken die zo jeuken omdat er zo`n pak haar op zit. als hij nu geschoren is dan kan ik er dus wel goed bij. Ik doe de plekken dan inspuiten met een spray waar thee tree olie en pepermunt olie in zit. Dat werkt echt heel goed!!!!! dus misschien moet jij dat ook eens proberen. Die spray komt trouwens uit engeland maar als je het bij de ruitersport zaak vraagt dan kunnen ze het wel bestelllen.....
Succes veder met jou shet...

Als ik weet hoe ik een foto op bokt moet plaatsen dan zal ik er een van jip op zetten(alle tips zijn dus welkom!!)

groetjes!!!!!!!

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 10:45

De deken die ik trouwens gekocht heb bleek te klein te zijn....... vandaag dus maar even ruilen voor een maatje groote..
Van het weekend wordt hij geschoren en dan zal ik foto`s maken en als het me dus lukt ook op bokt zetten..

groetjes

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 22:33

Hoi,

Pepermunt olie werkt inderdaad verkoelend, maar het schijnt dat het ook ontsmettend werkt. De spray die ik heb is kant en klaar dus daar hoef je niks aan te doen. Maar als je pure olie hebt moet je dat inderdaad vermengen met water of lotion...

Ik hoop dat het voor jou shet net zo goed werkt als voor die van mij. Succes er mee!!!!

groetjes!!!

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 18:15

Nou jip is geschoren en heeft een deken op. Het scheren ging echt super!!!! Hij vond het heerlijk om geschoren te worden. Hij stond steeds te flamen. Echt lief!!!!!

Nu is de dierenarts er ook nog even bij geweest. Hij bleek luis te hebben. Nu heb ik speciaal spul gekregen waar ik hem mee moet wassen. Als het goed is is hij er nu heel snel weer af!!

Ik had trouwens hele leuke foto`s gemaakt, maar heellaas heb ik op het verkeerde knopje gedrukt en heb ik nu geen foto meer. Moet dus even een nieuwe foto maken. Die houden jullie te goed.
Het is nu geen schetje meer maar meer een wedstrijd pony, echt lachen!!!

Groetjes!!!

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen

dolfijntje

Berichten: 196
Geregistreerd: 18-10-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 16:40

ja het scheren heeft echt wel geholpen. Hij vind het zo lekker!!!! Nu alleen nog twee keer wassen en dan is hij overal van af.....

Groetjes!!

Lachen Een nieuw jaar een nieuw begin Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amyz, Ballard_L, Donderwolk55, gaby_kremer, Ipsiedipsie, Jet, jitskenienke, karmas, kreekie, Lui_, Miriam91, Pikeur, Pluksjaanvu, Sydney_Zorro, topsylover, waikiki_6 en 90 bezoekers