super bokt paarden verwendag...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-01 09:46

vandaag is het dus zo ver. Super bokt verwenpaardendag.

Ga iets leuks doen met je paard. Koop iets leuks voor jezelf, ga eens wandelen, knuffel hem eens extra en denk dan ook eens aan al die zielige paardjes in pakistan. vandaag is de dag om een kleine donatie te sturen op mijn bankrekening. ik zal het dan in z'n geheel overmaken aan het brooke namens alle bokt mensen. Dus strijk over je hart en al maak je maar een gulden over....

Heike van de Kimmenade
Rabobank; 1238.06.429
Helmond

ik laat vanavond weten hoeveel het is geworden...
Afbeelding
_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">"Riding: the art of keeping a horse between you and the ground"</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-04-07 09:46 ]</font>

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 10:01

Ik neem in ieder geval een appeltje mee voor Barley Lachen

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 12:43

aah ik ben al bij me paardje geweest, maar ik wist niet dat het verwendag was. Nou ja hij wordt eigenlijk wel elke dag verwend, dus zo erg is het nou ook weer niet

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 14:24

Ik heb Rocky goed verwend. Een nieuw longeertouw en nieuwe borstels.
En ik heb hem heel goed geborsteld, en even gefreestyled met hem (voor het eerst).

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 15:42

ik doe volgende week dan wel een verwen dag, om het even in te halen zeg maar

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 19:31

Ik doe ook een andere dag aan verwen dag Boos!
Tja vandaag alle paarden en pony's gedaan dus....niet echt tijd om lottie uitgebreid te doen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 21:22

Pablo en ik hebben springles gehad vandaag, hij helemaal tevreden, ik ook. Verder is hij niet meer verwend dan anders, ik was het een beetje vergeten.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 23:32

tinkie heeft een pessoa longeertuig gekregen(alhoewel ik er geloof ik blijer mee ben dan zij Pling )en vandaag is het ook haar verjaardag,ze heeft een extra lekker opgestrooide stal gehad,na het longeren nog lekker uitgebreid geborsteld en nog eens geborsteld en getoeteld en daarna lekker aan het longeertouw buiten in het avondzonnetje gegraasd samen met mij en lex(de hond)en nog twee snedes brood gehad(ik geef haar eigenlijk nooi 'snoep' uit de hand,maar nu voor deze keer wel)en ze heeft ook nog een snoepje van diane gehad.dus mevrouw is goed verwend,maar morgen wordt ze ook wel weer verwend hoor!en heike hoeveel is het geworden voor brooke?????

Sandra_oud
Berichten: 379
Geregistreerd: 05-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 23:37

voor mijn paard is het elke dag bokt verwen dag haha, veel van jullie voilgens mij ook

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 10:18

hey sanderijn, een pessoa tuig??? voor een welsh A???
Waar haal jij al die kleine zooi toch vandaan joh?
Ik zoek nog bijzetjes en een zweetdeken

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 15:30

ik heb dat pessoa tuig gewoon in de standaart maat gekocht( na hevige bestudering van een pessoa van een kennis van me)en als ik alles op het kleinst zet dan past mevrouw erin,ik heb alleen het touw iets moeten verkorten maar eigenlijk is ie verder prima..en ze reageert er gelukkig goed op.bijzetjes die maak ik zelf van twee touwtjes met musketonhaakjes eraan speciaal op maat.zweetdekentje heb ik er twee van,eentje op maat aleten maken(zelf maten opgenomen en doorgegeven)en de andere paste al aardig goed,maar tink is echt al wel goed in de lengte gegroeid dus kan nu wel een aantal dingen om,ze heeft ruglengte 105cm en onderlengst 14cm,ik denk dat die van honey kleiner is.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 15:30

ik heb dat pessoa tuig gewoon in de standaart maat gekocht( na hevige bestudering van een pessoa van een kennis van me)en als ik alles op het kleinst zet dan past mevrouw erin,ik heb alleen het touw iets moeten verkorten maar eigenlijk is ie verder prima..en ze reageert er gelukkig goed op.bijzetjes die maak ik zelf van twee touwtjes met musketonhaakjes eraan speciaal op maat.zweetdekentje heb ik er twee van,eentje op maat aleten maken(zelf maten opgenomen en doorgegeven)en de andere paste al aardig goed,maar tink is echt al wel goed in de lengte gegroeid dus kan nu wel een aantal dingen om,ze heeft ruglengte 105cm en onderlengst 14cm,ik denk dat die van honey kleiner is.