Samen met Sanderijn gereden!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 14:57

Jaja, waren wij even over-actief vanmorgen!! We waren al voor 9 uur met Mika onderweg...En koud dat het was....brrr
Maar het was wel leuk, al was Mika weer liever lui dan moe vanmorgen... Haha! (net als d'r vrouwtje Cool )..

Sanderijn was gisteren al gekomen en is vannacht blijven slapen, gisteravond moesten we even oppassen bij de buren, dus Sanderijn is mooi even meegeweest, kon ze gelijk even kennismaken met Japie en Doede... Haha! Was hartstikke leuk!

Vanmorgen heeft Sanderijn de heenweg met Mika gemend en ik op de fiets...*zucht* Haha! en de terugweg heb ik gemend...Jammergenoeg moest Sanderijn vanmorgen al om 11 uur weer op het station zijn omdat ze vanmiddag les heeft met Tinkie, maar al met al hebben we het heel leuk gehad en toch even kans gehad om een beetje bij te kleppen, al spreken we elkaar ook nog steeds bijna dagelijks aan de telefoon.... Haha!

Groetjes Sonja

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 23:13

Heeee Wat klinkt dat gezellig!!!
Was het zeker ook zeker?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 23:41

klinkt idd erg gezellig
lekker blijven slapen, opgepast en dan lekker gemend
nou heerlijk hoor

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 21:16

Sanderijn kennende klept die meer dan dat ze slaapt grijnz, maar het leek me heel gezellie bij jullie!
Ik moet nodig weer eens naar haar toe in Doetinchem, komt er maar niet van met die stomme middagslaapjes die ik moet doen.
Wie weet kan ik Peter eens sjarteren om me 'smorgens te brengen, in het weekend of zo.
Alleen zaterdags kan dan niet (hij werkt bij Blokker) en zondags is hij vaak weg naar paranormaal- of alternatief-beurzen.
Ik ga hem maar eens stevig in de kladden grijpen en zeggen dat hij maar eens een zondagje vrij moet maken *LOL* .
En zoniet: logeerkamer... Hoewel, dan heb ik het zelf zo koud met dit weer *LOL* .
Ach ja, ik overtuig hem zo wel.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-01 12:12

Gewoon doen Dorine, als jij Sanderijn weer eens wil zien!!! Haha! Lijkt mij ook erg gezellie geweest bij jullie...twee mengekken bij elkaar! *LOL*

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-01 16:36

Zeker weten dat wij 2 mengekken bij elkaar zijn! Haha!
Dorine, groot gelijk hoor om snel weer eens naar Sanderijn toe te willen gaan! Het is zo'n lieverd en ze zal het zeker hartstikke fijn vinden om je te zien!