wat is het toch een cutey!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 21:54

vandaag had ik eerst ff gereden, omdat ik bang was dat het weer zou gaan regenen en als hij dan gaat zweten krijg ik hem nooit meer droog...dus ik gereden,lekker rustig aan gedaan(hij was zelfs niet bezweet maar ja..)toen dus nog uitmesten...er stond al een paard in de kraal, in de kleine bak was iemand aan het rijden en de grote bak was een modderpoel...dus dan maar in dat was de wei genoemd wordt...(er staat geen gras, maar ja...)daar was het ook niet bepaald droog, maar gelukkig heeft rootje de gewoonte om niet te rollen in de modder...(godzij dank!!)dus ik toch maar ff een dunne winterdeken die waterdicht is erop gelegd, voor als het weer zou regenen...
ik had een hoopje hooi voor hem neergelegt, omdat ik hem zo sneu vond, want het waaide zo hard en hij vond het zo eng...en wat doet die vage pony...gaat ie blaadjes lopen eten en geen hooi!!!maar ja, na een tijdje ging hij over op hooi...toen ik klaar was met uitmesten ging ik hem maar binnenzetten omdat er een hagelbui kwam en ik toch alleen nog maar hoefte opte strooien...ik verw88 dat hij bij het hek stond te w88 of hooi te eten...maar nee...hij stond helemaal in de 8erste hoek......hij zag blijkbaar iets heeel interresants, want hij stond zo geboeid te kijken..dus ik d8, neee he, dat wordt helemaal(niet dat het zooo ver is ofzo...maar ja..) ernaar toe lopen door de modder....ik deed toch maar een poging door hem te roepen...hij keek me echt zo uitdagend aan, dus ik d8 dat ik dat wel kon vergeten...maar wat doet ie...die schat...hij springt aan in galop en komt zo op me af gerent... Lovers Lovers das pas liefde!!zoooo cute!!
hij was echt super lief vandaag, het leek wel alsof hij z'n excusses aan wilde bieden om gister....zo lief..met rijden heeft hij wel een stuk of 10 keer gebriest....(en geen een kugje gegeven....)
we zijn weer totaly in luv hoor!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-01 21:55

oeps, het is een beetje een lang verhaal geworden...sorry...

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:43

aaah
zie je wel dat er nixaan de hand is? het was zijn dagje niet
en deze duidelijk wel!!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:23

wat leuk!! Haha!
wel komen hé???!!!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-01 21:51

Citaat:
Op 2001-11-09 09:23, schreef zita:
wat leuk!! Haha!
wel komen hé???!!!


waarnaar toe moet ik wel komen?