Sya doet echt vaag

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 17:59

gisteren is ze twee keer er heel hard vandoor gegaan op de weg ze was helemaal in paniek echt heel erg eng ze was voorbij mijn stal gerent en wou iets verder op een brugetje op (daar rij ik altijd in de bak) en dat haalde ze niet dus vloog ze bijna de sloot in ik zat te gillen op het paard (ik dacht dat ik dood ging) ze wou echt niet stoppen en net op het einde van die weg (die wel een paar kilometer lang is) stopte ze eindelijk ben ik er af gesprongen en ik heb er een paar klappen verkocht (waar ik later heel veel spijt van had) en toen ben ik maar terug gaan lopen kwam ik nog een traktoor tegen werd ze helemaal gek heb ik haar nog een knal verkocht.
toen ik eindelijk terug was op stal heb ik haar nog wel een knuffel gegeven voor dat ik weg ging

vandaag heb ik dus maar met slof gereden zodat ik haar kon inhouden als ze er vandoor wou ging ik galopperen wou ze niet meer stoppen en ze ging steeds harder en harder echt dood eng maar gelukkig kon ik nog net voor het einde stoppen
ben ik terug wil ik haar op stal zetten doet ze opeens heel vaag er gebeurde iets en ze lag opeens op de grond en ze werd helemaal gek (ik dus ook ik schrok me helemaal levenloos) toen kwam eduard er snel aan en die zei dat ik maar gelijk terug moest en nog een keer naar binnen toen ging het gelukkig goed

vorige week was ze ook al uit het weiland gesprongen zoiets heeft nog nooit gedaan echt dood eng

eduard gaat haar nu maar minder voeren in de hoop dat dat helpt

ik vind het echt eng allemaal ze is zo vaag bezig echt gevaarlijk ik blijf ook maar ff met slof rijden voor mijn veiligheid

gr. thirza


Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 18:06

de tandarts komt binnen kort kijken mischien ligt het daaraan

ik hou die slof niet echt strak maar gewoon dat ze haar hoofd niet zo hoog komt
de martingaal moet nog steeds gemaakt worden


Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 18:11

dat is waar ik ga kijken wanneer ik die martingaal weg kan brengen

ik ga verlopig wel eerst longeren voordat ik ga rijden

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 18:39

ik ben niet echt bang ik vind het alleen eng als ze er vandoor gaat

door die stomme mkz kan ik niet meer naar les kan ik niet meer in de bak rijden van de buren (ze hebben koeien) en ik kan haar echt niet iedere dag longeren het bakje is super slecht nog even en ze breekt haar benen het is een hele erge blubber bak en ze heeft al rap (hetzelfde als mok alleen hoger op het been) en in het weiland mag ik het niet doen

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 18:42

als er niks gebeurt of als er niks aan de hand is geniet ik juist en ben ik helemaal niet gespannen

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 18:48

dat gillen deed ik alleen omdat ik recht op een sloot af ging en net een meter (nog niet eens) opzij ging (ik weet het het is helemaal verkeerd ik wil het eigenlijk niet aan vechten omdat ik weet dat jullie gelijk hebben)
ik ga ook niet maar naar buiten denk ik, ik gooi haar wel gewoon in het weiland (er staat nu toch net een draadje gespannen)

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-01 18:51

o,ja over die slof was eigenlijk niet mijn eigen iedee iedereen zei dat ik m beter kon om doen en ik dacht dat ze wel gelijk hadden maar dat zal ik ook maar niet maar doen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Maanon_, Sanet, VogeltjeM en 32 bezoekers