nog 2 1/2 week en we gaan naar tanzania

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

nog 2 1/2 week en we gaan naar tanzania

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 00:34

binnenkort gaan ik en mijn vriend weer naar tanzania. Mijn vriend heeft daar 10 jaar geleden gewerkt in een ziekenhuis voor psychatrisch patiƫnten (JA DIE HEB JE DAAR OOK) . sindsdien gaan we eens in de 2 jaar allle mensen weer opzoeken die ons toen hebben geholpen en waar we gewoond hebben. Iedere keer is het weer spannend om er heen te gaan, want iedere keer weet je niet of iedereen nog leeft na 2 jaar.

alle mensen op stal en op mijn werk hebben meegedaan aan een kleding inzamelingsaktie voor kleding. super gaaf want daar zijn ze echt blij.

maar iedere keer zie ik er ook weer tegen op om mijn paardje alleen achter te laten. dwz. ze wordt wel goed verzorgd en door een meisje heerlijk vertroetelt en 1 keer per week bereden en 2 keer per week gelongeerd, maar stel er gebeurt wat.... en ik zit daar en kan niet zo maar terug. dat vindt ik wel steeds moeilijk. maar goed we zien wel.

ik ga wel van uit tanzania bokken hoor. dan wel in een internetcafe. die hebben ze daar wel in de grote steden.

groetjes mejet

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 08:13

Heel veel plezier!! EN met je paardje komt het zeker wel goed joh Haha! laat je ons weten hoe het daar is?

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 09:13

gaaf *LOL* Ik heb er heel veel jaren geleden een tijdje gewoond toen ik nog een heel klein Lielletje was (Kagera, westelijk van Lake Victoria bij Bukoba en in Dar zelf) en heb er nog steeds een zwak voor.

mjet

Berichten: 1383
Geregistreerd: 28-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 01:15

we werden vandaag opgebeld door de broer van een vriend van ons daar en die komt ons ophalen van het vliegvelden we zijn daar uitgenodigd om als we aankomen in dar een paar dagen te logeren . leuk he. dat zijn mensen die we via via 2 jaar geleden hebben leren kennen. Natuurlijk gaat het nieuws weer rond dat we komen en dan wordt er meteen vanalles geregeld. echt super lieve mensen daar.