ChronischeVoorhoofdholteontsteking EN Natalleke

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

ChronischeVoorhoofdholteontsteking EN Natalleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 20:34

Nou het is weer raak en vanaf gisteren kan ik het cronisch noemen, klinkt allemaal heel ingewikkeld, maar ik heb dus heel vaak last van een voorhoofdholte ontsteking (dan zit je snot enzo allemaal vast in je holtes en dan gaat dat verstoppen) dus nu heet dat dan bij mij vanaf nu chronische voorhoofdholte ontsteking, en nou hebben ze int ziekenhuis foto's gemaakt van mijn sinussen of hoe je het ook schrijven mag en als er poliepen (hoe je het ook schrijven mag haha) zitten moet het doorworden gespoten, en hoe dat gaat gebeuren weet iok niet, en ik denk alsze zien dat het helemaal dicht zit dat ze het ook doorspuiten, dus dat betekend weer voor mij niet paardrijden Huilen Huilen Huilen ( loopt hij net zo lekker, want het ging helemaal de mist in hij bleef stijgeren, en nu is alles weer ove want ik ben een 10 dagen lang bij mensen van de manege geweest en die hebben me weer op het goede spoor gezet, dus nu gaat het zo goedd kank niet rijden Huilen Huilen

AnnemiekvM

Berichten: 8246
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 20:59

Ik heb hetzelfde gehad maar dan ook in mijn bijholte. Ik ben toen naar een homeopatische arts geweest en die heeft mij er goed vanaf geholpen. Veel succes en ik hoop dat je snel weer beter wordt!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 21:05

Dankije

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 08:14

Dat lijkt me niet zo fijn nee Scheve mond heel veel succes en hopelijk blijf je er niet veel last van houden!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 11:01

Dankje, jij ook nog beterschap he