Snik snik, vandaag afscheid nemen van mijn paardje!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:02

Heel veel sterkte gewenst in deze periode en ik hoop dat je snel een ander verzorgpaard vindt waar je je liefde aan kunt geven. Hopelijk heeft dat diertje dan een betere eigenaar.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:04

heel heel veel sterkte toegewenst, hier zijn geen woorden voor.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:04

oooooow steef ik is haar nu al.... Ze is echt heel errug lief en ik kan het me echt niet voorstellen dat ze strax weg is!!!
Ow en zwelgje, we doen nu met zijn tweeen mijn verzorgpaardje en die is ook errug lief, maar heeft wel dezelfde eigenaar!! Balen!!!
ZETTE IK HOU VAN JE EN IK ZAL JE MISSEN!!!!! Huilen Huilen Huilen Huilen

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:10

ik vind het ook zo erg als paarden naar de slacht gaan kan wel met je mee huilen|( Huilen Huilen , heeeeeel veeeeel sterkte!!

Ingeh

Berichten: 112
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 21:49

Ohhh, wat erg! Heel veel sterkte, en ik hoop dat als je misschien een nieuw verzorgpaardje krijgt, dat die een betere eigenaar heeft. Echt heel veel sterkte.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 21:51

echt zielig Boos!
kan je niet naar de dierenbescherming gaan want als ik lees hoe die man met zijn dieren omgaat en dat je dan alsnog bij die nieuwe eigenaar verzorgd ofzo
Frusty Boos! Misselijk Scheve mond\ Huilen Verdrietig
echt stom en veel sterkte
arm paardje..

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:00

Ooh Stefanie, wat erg! Heb je nog afscheid kunnen nemen? Laten we hopen voor je dat je paardje er nog stond.
Mijn Hoefsmid heeft laatst ook een super-strak dravertje van nog geen vier jaar laten inslapen. Alleen omdat hij, in zijn ogen, geen goede eigenaar kon vinden! Erg he!

Sterkte.

Grtjs Frank

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 20:53

nou ze staat er idd nog, maar maandag gaat ze weg... Huilen Huilen Huilen . Steef dan ga ik echt niet alleen heen hoor!!! Ik wil echt niet zien dat die stal leeg is!!!

Zette ik ga je vresleijk missen en waarom ben je nou geen irritant rotpaard, maar juist zo superlief.. dat maakt het afscheid extra moeuilijk!!! Huilen Huilen

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 21:23

hier zijn geen woorden voor het enige wat ik nog wel zeggen veel sterkte en ik hoop dat je snel een ander verzorg paardje zult vinden. die je liefde en aandacht hard nodig zal hebben

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 21:58

aah wat zielig...
wat was er gebeurt?? Verward
enneh suc7 ermee hoor...
kweet hoe je je voelt

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 00:03

zette kreeg eind vorige winter steeds meer hoestbuien en werd steeds magerder. Snotneus, etc. Veearts heeft geconstateerd dat ze chroinsche bronchitis en aanleg voor dampigheid had en dat ze de volgende winter niet zou halen..... Huilen
daarna (in de zomer) is het een tijdje redelijk goed gegaan en kon ze weer een beetje worden bereden...
Maar het is naarmate het kouder en vochtiger werd, steeds slchter met haar gegaan en ze sikt geregeld bijna in der eten. Das heel eng om te zien en te horen. Nu is ze echt vel over been en af en toe hoor je der helemaal piepen. En dan niet als je naast haar staat maar gewoon een paar meter er van af... Het gaat dus alles behalve goed met haar Huilen Huilen . Het is op zich voor haar wel beter, maar voor ons absoluut niet...

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 22:31

hoi,

misschien nog hoop!!!

mijn beste vriendin haar pony had precies het zelfde en zij heeft nou bij de paarden drogist twee soorten poeder gekocht en dat helpt super.

misschien moet je het proberen, of gaat ze echt weg maandag!
kan je haar anders niet kopen, eventueel heb ik hier nog wel een plekje in onze in/uitloopstal voor een poosje.
mijn vriendin haar pony staat hier nu ook en vooral de frisse lucht buiten doet haar erg goed.

succes,
en als je wil dat ik iets voor je regel.
een slachtpony is toch niet zo duur...mail me dan

stalbakels@hotmail.com

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 18:27

Verdrietig

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:44

Jeetje zeg wat erg! O, het is vandaag al maandag, nou wel zulllen het zo wel horen van je, als ze weg is dan heeeel veel sterkte. Huilen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 20:50

Sterkte...

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-01 21:07

meisje, heel veel sterkte. Ik had ook n verzorgpony en ik vond t al bijna ondraagbaar dat ze verhuiste naar brabant maar jij zal je lieffie nooit meer zien. Ik heb er geen woorden voor alleen maar sterkte!
kuszies Saskia

Tessa_Marco
Berichten: 78
Geregistreerd: 03-03-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 19:32

ow, wat erg! Heel veel sterkte, jullie allemaal!!! Ik weet prcies wat jullie door maken, maar echt, zoek een nieuw verzorg paard, dat geeft je heel veel steun, een vriendin van mij zei dat ook tegen mij, toen me paard dood was gegaan, en ik geloofde het niet dat dat zou helpen, maar het helpt echt! Heel erg veel sterkte!!!!