Orlanda!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Orlanda!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 17:53

Er kwam eens een hele mooie schimmel Orlanda genaamd op de manege
Ze vonden al dat ik na 5,5 jaar op Bambino gereden te hebben dat ik ook wel eens op een andere moest rijden. En ik was ook al een beetje te groot voor haar geworden, maar niet te zwaar en ik zei tegen mezelf ik blijft op bambino rijden tot dat ik echt te zwaar geworden ben,
Maar toen orlanda kwam kreeg ik wel wat kriebels
Ik mocht op Orlanda rijden en wat reed ze lekker!!!!! en toen hoorde ik dat ze verkocht werd maar wel op de manege zou blijven staan.
en ze werd net verkocht aan een meisje waar ik een vreselijke hekel aan had.
dat doet er niet toe orlanda kan het nog best naar haar zin hebben bij haar, als ze maar gelukkig is dacht ik.
Orlanda zou Voor jessica zijn en voor haar tante, ze was helemaal verknocht op het beessie
ik hoorde wel dat het rijden mt die tante nhiet zo goed ging maar ja dat hoor je wel eens vaker
2 maanden gingen voorbij en daar 2 weken van was de manege dicht (kerstvakantie) ik kon dus 2 weken niet naar de manege.
wel naar Lady die bij een vriendin staat dus rijden heb ik wle gedaan.
Maar toen op de nieuwjaarsgala op de mange de eerste dag naa de vakantie hoorde ik van Jessica dat ze orlanda weer terug had verkocht aan de manege.
Ik vond dit echt heel sneu voor haar en had er nog niet eens aan gedacht dat ik wel weer op orlanda zou kunnen rijden.
toen maaike naar me toe kwam en vroeg of ik zin had om morgen wer op Orlanda zou willen rijden.
Dat heb ik dus gedaan en nu rijd ik Dus weer op de MOOISTE SCHIMME VAN HET LAND

dagdag kus marlot

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-04 19:06

hihi ik hoop echt dat ze blijft en anders aan jou word verkocht hoor, hopen blijfen!!

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-04 19:12

whihihihihihih al men muntjes bijmekaar zoeken he ja was ze idd maar van mij Lovers

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 19:48

off topic: hebben jullie de handtekeningenlijst al ingevuld? Schijnheilig

MarLottie

Berichten: 5022
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: St Johannesga(FRL)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-04 19:05

was ut men schimmeltje maar maar toch bedabkt voor je berichie