Een verzorgpaard erbij!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Een verzorgpaard erbij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-04 18:39

Ik ben zoooo blij!

Een vrouwtje bij ons op stal die heeft nu sinds twee maanden een eigen paard. Maar omdat haar man en zij uit elkaar zijn en ze op sommige dagen geen oppas heeft voor haar kinderen, zocht ze een bijrijder. Eerst een betalende, maar vrijdag was ik op de manege en zij ook en toen vroeg ze of ik hem wilde bijrijden. Maar omdat ik niet de helft van de stalling kan betalen, baalde ik er flink van. Maar ze zei dat het ook niet heel erg was als ik niets betaalde, maar dat ze al dolblij zou zijn als ze me kon bellen als ze niet kan. *LOL*

Gister voor het eerst op hem gereden en Cindy (de eigenaresse) vond dat het erg goed ging. Dus we hebben telefoonnummers uitgewisseld, zodat ze me kan bellen als ze zelf niet kan. Aanstaande vrijdag mag ik weer rijden! Ik ben echt blij!

Hij heet Nychello, is een donkerbruine ruin, ongeveer 1.80 meter en echt heel erg lief! Enne, oja, hij kan kusjes geven! Lovers

Wilde dit eventjes kwijt. Foto's volgen nog! Lachen

patriciavg
Berichten: 114
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:44

Haha! zie het topic wat boven de jouwe staat, zijn we allebei super blij Haha! Maars nap precies hoe je je voelt hoor! Veel succes met je nieuwe verzorgpony, dat je er maar superveel plezier aan mag beleven en er veel van mag leren Knipoog.

MeLLieJ
Berichten: 23
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 18:44

Veel plezier met nychello!!

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:35

wat leuk zeg!!! veel plezier samen

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:29

Leuk zeg! heel erg veel plezier met elkaar Haha!

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:39

Euz vet cool! Had ik ook! Ik kon het in hetbegin niet zo goed vinduh met de eigenaar van de stal waar mijn verzorgpaard staat! Laatst vroerg HIJ opeens of k ZIJN pony wilde rijden en verzorgen! Vet dikke haf maar wel heel erg leuk voor mij, heb wel wienig tijd!Ik zie wel het schijnt een eigenwijzige koppige pony te zijn in de bak red je het niet met zweep, maar het is wel een uitdaging of vinduh jullie van nie? heb duzz zomaar 2 verzorgpony's Haha!

wipwop

Berichten: 205
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Opperdoes/Twisk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:48

echt leuk voor je wat voor ras is et? rijd hij lekker?
je moet wel geluk hebben hoor ja dat is ook leuk andrew_over

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 21:52

hahah jah zo heb je nix en zo heb je er 2 Haha! ben er wel trots op dat ie mij vroeg want er zijn ook nog andere meiden die hij had kunnuh vragguh haha! Wil nie opschepuh ofzo hoor!

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-04 07:37

Ja, ik heb nu ook opeens 3 paarden om te rijden. Wat voor ras het is weet ik niet zeker, maar zal wel KWPN zijn.