Een zonnetje voor mijn humeur

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-01 23:30

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: #Ymke# op 2001-11-06 18:35 ]</font>

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 23:53

Party!! Party!! Party!! Een zware plensbui meid Party!! Party!! Party!!

Als ik zo'n baaldag heb dan koop ik iets voor mezelf, kijk een film en ga in bad een boek lezen en ga lui op bed tv kijken en nergens aan denken.... Lachen tot ik in slaap val (meestal heel vroeg al in de avond)...dan ben je de volgende dag al een stuk uitgeruster.

Party!! Party!! Party!! Sterkte met balen....er is eindelijk verbetering in het weer, geniet van het zonnetje waar je maar kan buiten en lach om chagerijnige mensen Party!! Party!! Party!!

Greetz.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 08:39

Kop op meid........ik heb daar ook wel eens last van en volgens mij heeft iedereen dat wel eens.......dat is menselijk, en probeer op zo'n moment juist aan de leuke dingen te denken Pling .
En jij bent toch blij met Bram en dat is het belangrijkste......er zijn genoeg mensen die geen paard hebben en die dat heel graag zouden willen, probeer trots te zijn met wat je hebt, echt dan zul je zien dat je snel weer over je dip heen bent *LOL*

Bok het maar lekker van je af........want je staat echt niet alleen hoor, we zijn er hier allemaal voor je...... Lachen Lachen

Groetjes van Jacqueline

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 09:41

Citaat:
Op 2001-04-06 23:30, schreef #Ymke#
Bram loopt bij mij altijd zo te zeiken om alles, terwijl hij 5 min later achter me aansjokt na de les en hinnikt als ik (zelfs zonder eten) aan kom lopen en hem roep. Hij sloopt zijn hele stal tot ik er ben.



Dat zegt toch genoeg? Bram houdt van je anders doet ie dit soort dingen niet. Tuurlijk hij probeert onder werk uit te komen, dat probeert iedere pony weleens.

En dat je gedichten schrijft, vind ik juist hardstikke gaaf, vooral omdat ik dat zelf niet kan!! Vinden andere mensen jouw gedichten niet leuk? Schrijf ze dan lekker op Bokt dan kunnen wij er wel van genieten!!

Kop op meis er komen nog genoeg zonnige dagen voor jouw Party!! Laat je niet kisten!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 10:31

Laat je niet gebruiken als uitlaat klep. Daar waar mensen hun oliebol dumpen. Jij wordt er niet vrolijker van. Stel jezelf anders op, maak je groot. Er kan alleen van jouw gehouden worden als je van jezelf en andere houd. Ik ben er van overtuigd, dat je liefde net zo hard weer terug krijgt wanneer je het geeft. Zet een glimlach op je gezicht, met ander woorden, trek die mondhoeken omhoog. Nee geen grapje, doe het eens. Je moet wel lachen als je dat doet. Kijk iemand eens lachend aan en zie wat er gebeurd. Geniet van het leven!! Het is zo waardevol.

Groetjes en ik lach naar je! *LOL*

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 10:32

Hahaha, grappig, Oliebol! Ik zei wat anders, maar ik vind dit wel grappig! Hahaha

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 12:28

Ha piekermiepje! Je lijkt mij wel! Heel veel sterkte, en ik heb nog een tip voor je. Je had het over dat jij veel slachtoffertypes naar je toe trok. De volgende keer dat je bijv. naar je werk of de manege gaat, zorg dat je jezelf even afsluit voor negatieve invloeden. Dat doe je zo: je stelt je voor dat er een jam-pot-dekseltje midden op je borst ligt, en je zet de toppen van je vingers van je rechterhand op je borst, en draai dan naar rechts jouw 'energiepotje' dicht. Daardoor kunnen mensen wel bij jouw 'hun ei kwijt' of uithuilen, maar niet al jouw energie 'opzuigen', wat ze onbewust daardoor doen. Het 'potje dichtdraaien' kun je altijd en overal doen, op elk tijdstip van de dag, vooral wanneer je het gevoel hebt dat iemand 'te dichtbij komt' of dat je jezelf wilt beschermen tegen iets.
Ook kun je, als je 's avonds op bed ligt, tijdens het inslapen op je rug gaan liggen en je handen op je borst leggen. Rechterhand bovenop. En dan laat je via je hoofd van buitenaf warmte of energie naar binnen stromen, en via je armen en handen naar je borst stromen, naar je innerlijk. Het helpt bij het ontspannen en het verwerken van dingen waar je mee zit de laatste tijd. Ik ben al vaak in slaap gevallen op deze manier, zó ontspannen was ik!
Verder nog een belangrijke tip: blijf vooral schrijven op Bokt, wij maken boelveel Party!! Party!! Party!! voor je, zodat het leven er weer ietsje beter uitziet oke? Sterkte en een knuffel van Pie, Isa, de katten en mij Lovers en hou vol!
Lyvz, Dorine.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-01 14:33

Kom op joh! Ik heb ook zo vaak in een dip gezeten. Laatst zo erg dat ik een half jaar niets meer met paarden te maken wou hebben. 'Er kwam toch alleen maar ellende van'.
Maarja, eens een paardengek altijd een paardengek. Ik wou het niet weten, want ik had hele nare ervaringen meegemaakt in de paardenwereld. Als ik paarden op TV zag, zapte ik gelijk weg, terwijl ik dolgraag weer wou, maar ik hield mezelf tegen. Toch uiteindelijk maar de stap gezet en nu ben ik de gelukkigste van de wereld!!

zo als Bassie en Adriaan zeggen: Na regen komt zonneschijn. Het komt vast allemaal weer goed en over een tijdje zit je vast weer lekker in je vel. Veel sterkte ermee